کد خبر: ۵۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 17
شفا آنلاين- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از تغییر پیکره کیوسک‌های پایتخت در نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،رضا قدیمی درباره کیوسک‌های غیرمجاز فعال در تهران، افزود: شهرداری تهران به شدت مخالف فعالیت کیوسک های بدون مجوز است و مقابله با آنها بسیار سریع انجام می شود.

وی با بیان این که از نظر شهرداری تهران 1180 کیوسک با مجوز از قبل وجود داشته است، گفت: از این کیوسک ها فقط برای گل و روزنامه استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر با تاکید بر این که از 10 سال قبل هیچ مجوزی اعطا نشده و نخواهد شد، گفت: کیوسک غیرمجاز که شبانه نصب می‌شود، صبح جمع آوری می‌شود چراکه در 123 ناحیه شهر نظارت به صورت مستمر انجام می‌شود.

قدیمی از طراحی پیکره جدید برای کیوسک های شهر خبر داد و افزود: هیاتی با همکاری دانشگاه تهران، سازمان زیباسازی و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر مسابقه‌ای برای طراحی پیکره جدید برگزار و این موضوع را که اجرای آن امسال در دستور کار شرکت قرار داشت را پیگیری کرد.

وی در این خصوص ادامه داد: فراخوان این مسابقه از چند ماه قبل اعلام شد و به دنبال آن 10-15 شرکت برای حضور در مسابقه اعلام آمادگی کردند و بهترین نمونه انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از تغییر پیکره کیوسک‌های پایتخت در نیمه اول سال آینده خبر داد و تصریح کرد: استفاده از انرژی خورشید، مسائل زیباسازی و استفاده حداکثری از فضا در طراحی پیکره دیده شده است تا ضمن ارتقاء بهره‌وری و با حداقل فضا و مصرف انرژی گرمایشی و نور فعالیت کند.



ایسنا



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: