کد خبر: ۵۵۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - 2015March 22
رئیس جمعیت هلال احمر
شفاآنلاین_رئیس جمعیت هلال احمر گفت:در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی یک هزار پایگاه با حضور ۲۰ هزار جوان داوطلب به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

به گزارش شفاآنلاین،‌سیدامیر محسن ضیائی صبح امروز به عنوان نخستین استان از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای گلسار واقع در ساوجبلاغ در استان البرز بازدید کرده و در جریان فعالیت‌های امدادگران این پایگاه و نحوه خدمات‌رسانی به مردم در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به این‌که در حال حاضر روحیه عملیاتی بسیار قوی میان امدادگران وجود دارد، گفت: امروز از نحوه خدمات‌رسانی به مردم در استان‌های قم، اصفهان و مرکزی بازدید خواهیم کرد تا علاوه بر بررسی شرایط پایگاه های امداد و نجات در جریان عملکرد آن‌ها نیز قرار گیریم.

وی با اشاره به این‌که مجموعه امکانات عملیاتی جمعیت هلال احمر در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از 13 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: یک هزار و 150 پایگاه ثابت و سیار با فعالیت بیش از 5 هزار و 900 امدادگر به مردم خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

وی افزود: همچنین در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرران نوروزی یک هزار  پایگاه با حضور 20 هزار جوان داوطلب به مسافران نوروزی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

ضیائی با اشاره به این‌که مهم‌ترین اقدام جمعیت هلال احمر در سال جاری تقویت حوزه امداد و نجات است، تصریح کرد: در طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان البرز12 پایگاه و در طرح ملی امداد و نجات نوروزی 20 پایگاه سیار و ثابت به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی استان البرز بازدید کرد.

** سه شهرستان استان البرز فاقد شعبه هلال احمر است

 نصیری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز نیز در حاشیه بازدید رئیس جمعیت هلال احمر از پایگاه امداد و نجات این استان، گفت: هم اکنون 20 پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار در استان البرز فعال اند که 14 مورد از این پایگاه‌ها به منظور خدمت رسانی در نوروز به مجموع 6 پایگاه ثابت استان افزوده شده است.

وی با اشاره به این‌که سابق بر این 3 شهرستان اشتهارد، طالقان و فردیس در استان البرز بدون شعبه جمعیت هلال احمر بوده است، اظهارکرد: هم اکنون با همکاری فرمانداران این شهرستان‌ها، زمین مناسب برای راه‌اندازی این پایگاه‌ها خریداری شده است.
 
تسنیم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: