کد خبر: ۵۴۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۳ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 13
معاون سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با شفا آنلاین اعلام کرد:
شفاآنلاین :معاون سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ گفت: سازمان نظام پزشکی کشور با توجه به همکاری و ایجاد یک رابطه نزدیک با وزارت بهداشت به غیر ازماموریت های تعریف شده اش وبراساس همکاری های مشترک در حال انجام برخی از مسئولیت های این وزارتخانه است.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با بیان این مطلب همچنین افزود: یعنی به طور تقریبی کار از دولت به بخش های خصوصی نیز رسیده،که در واقع این کار مثبت سازمان نظام پزشکی تلقی می شود.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر با توجه به این که سازمان نظام پزشکی در امر تعرفه هم وارد قضیه شده،توسط دادگاه بدوی، دادسرا، دادگاه های تجدید نظر به مسئولین مملکتی ثابت کرده که تعداد پزشکان زیر میزی بگیر بسیار اندک است که این هم کار مثبتی به شمار می رود.

رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی اظهار کرد: در امردریافت مجوز طرح ترافیک هم امسال خوشبختانه مشکل خاصی پیش نیامده و اکثر افرادی که درخواست طرح ترافیک  داده اند موفق به دریافت طرح شده اند.

وی یادآور شد: همچنین از نظر انتظامی هم دادسرا، هیئت بدوی،هیئت عالی و هیئت تجدید نظر در حال انجام کار خودشان هستند و بر این تلاش اند که اگر حق مردم ضایع شده به آنها برگردانند که در این راستا هم کارهای مثبتی را انجام داده اند.

خسرونیا اذعان کرد: سازمان نظام پزشکی در امر برگزاری کنگره ها و بازآموزی ها نیز پیش قدم بوده و کارهای مثبتی هم در این راستا انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: البته معدود پزشکانی که به هیئت مدیره ها رأی دادند ، انتظار دارند که آنها در سازمان نظام پزشکی نیز مستقر و به مشکلات آنها نیز رسیدگی شود؛ که البته این امر هم انشالله سال آنیده نیز محقق خواهد شد.

رئیس انجمن پزشکان متخصص داخلی کشور به شفا آنلاین گفت: انشالله سازمان نظام پزشکی همگام با وزارت بهداشت و مجلس بتوانند قدم های مثبتی را در راه پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی، مردم و پزشکان نیز داشته باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: