کد خبر: ۵۴۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - 2015March 08
مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی:
شفاآنلاین-مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی اولین و مهمترین برنامه این سازمان در سال 94 را ارائه خدمات غیر حضوری و استفاده از بستر آی تی در ارائه خدمات به مخاطبین سازمان اعلام کرد و گفت: در سال جاری 95 درصد خدمات سازمان تامین اجتماعی برای بیمه شدگان به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام شده است.
95 درصد خدمات سازمان تامین اجتماعی غیرحضوری و اینترنتی است

به گزارش شفاآنلاین، دکتر رضا امینی در حاشیه مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی شهرستان شیروان افزود: فراهم سازی این بستر منجر به کاهش تردد شهری و کاهش هزینه های کارفرمایان و تکریم مراجعان سازمان است.
وی از افزایش 12 هزار میلیارد تومانی بودجه بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در سال جاری خبرداد و گفت: با متمم بودجه ای که در اواخر سال جاری انجام شده، بودجه درمان به بیش از 12 هزارمیلیارد تومان افزایش یافت.
وی ابراز امیدواری کرد تا با تلاش های مجموعه کارکنان سازمان، ساختمان تامین اجتماعی خراسان شمالی درشش ماه اول سال آینده به بهره برداری برسد.
وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی در جهت پوشش بیمه ای نسبت به استان های همطراز از جمعیت تحت پوشش کمتری برخوردار است، تصریح کرد: باید نسبت به شناسایی گروه هایی  که تحت پوشش بیمه ای نیستند، اقدام کرد.
مدیرکل امور استان های سازمان تامین اجتماعی، ارتقای خدمات بیمه ای به بیمه شدگان را در سطح کشور از وظایف اصلی تامین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: در حال حاضر حدود 40 میلیون نفر در کشور از خدمات سازمان تامین اجتماعی برخوردار هستند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: