کد خبر: ۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 11
شفا آنلاین:وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی که به عنوان نماینده رئیس جمهور برای بررسی وضعیت ریزگردها به خوزستان سفر کرده است از بیمارستان شهید چمران دشت آزادگان و نیز تالاب هورالعظیم در نزدیکی مرز عراق بازدید کرد.
به گزارش شفا آنلاین- دکتر هاشمی بعد از حضور در بین راهپیمانان 22 بهمن در شهر اهواز و ایراد سخنرانی در مصلی نماز جمعه عازم شهرستان دشت آزدگان شد و با حضور در بیمارستان شهید چمران این شهر از بخش های نوسازی شده این بیمارستان که در قالب بسته خدمتی ارتقا کیفیت هتلینگ مورد بازسازی قرار گرفته بودند بازدید کرد و زحمات مسئولین را در این بخش قابل تحسین دانست.
 
همچنین وزیر بهداشت بعد از بازدید از بیمارستان دشت آزادگان در بیایان های اطراف این شهرستان و شهر هویزه و همچنین در منطقه ای  در  نزدیکی مرز  کشور عراق که به شدت از غلظت بالای ریزگردها همراه بود و گفته می شود یکی از کانون های اصلی برخاستن گرد و غبار است حضور یافت و به همراه کارشناسان به بررسی وضعیت خاک این منطقه پرداخت.

و ی از قسمت های مختلف تالاب هورالعظیم که بخش هایی از آن بدلیل کاهش نزولات آسمانی خشک شده بود بازدید کرد و گفت: در بازدیدهای انجام شده مشخص گردید که بخشی از ریزگردهای استان خوزستان مربوط به بیایان‌های کشور عراق است که بدلیل وزش بادهای شدید به سمت کشور ما و علی الخصوص استان خوزستان حرکت میکنند و در هفته آینده که معاون اول رییس جمهوری و بنده در راس هیاتی عازم عراق هستیم  فرصت مناسبی است تا با مسئولین این کشور در خصوص ریزگردها گفتگو و چاره اندیشی شود.

گفتنی است همچنین وزیر بهداشت در این سفر با حضور در منطقه یادمان شهدای هویزه با مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: