کد خبر: ۴۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۶ دی ۱۳۹۳ - 2015January 06
شفا آنلاين-جمعی از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی ساعتی پیش مقابل ساختمان شهرداری تهران تجمع کردند.

به گزارش شفا آنلاين،از ساعتی پیش تعداد قابل توجهی از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تهران مقابل ساختمان شهرداری تهران واقع در خیابان بهشت تجمع کرده‌اند و درحال سردادن شعارهایی خطاب به شهرداری تهران هستند.

باباخانی یکی از افراد حاضر در این تجمع درباره علت حضور این کارکنان مقابل ساختمان شهرداری تهران، گفت: 75 میلیارد تومان با موافقت شهرداری از محل فروش زمین‌های مازاد شرکت واحد برای تأمین مسکن مناسب به کارگران این شرکت اختصاص یافت و از ابتدا قرار شد این مبلغ به صورت بلاعوض به کارگران برای تهیه مسکن داده شود.

وی افزود: اما متأسفانه این مبلغ به دلیل برخی تبعیض‌ها به خوبی میان کارگران توزیع نشد این درحالی است که این افراد مبلغ کمک را تحت عنوان تعاونی مسکن شرکت واحد دریافت کردند اما در تحویل مسکن با تأخیر چند ساله روبرو شده‌اند.

این فرد معترض تصریح کرد: مبلغ تأمین شده تنها به گروه محدودی پرداخت شده و در این بین افرادی که در آن زمان در شرکت واحد شاغل نبوده‌اند یعنی بازخرید یا بازنشسته شده بودند به عنوان شاغل در این شرکت مبالغی را دریافت کردند.

وی در ادامه گفت: پروژه‌های سپیدار دو و سه قرار بود دو سال پیش به کارگران عضو در این تعاونی تحویل داده شود اما این امر دو سال است که به تعویق افتاده درحالی که بیش از 70 درصد مبلغ پرداخت شده اما پروژه تنها 40 درصد پیشرفت داشته و هم اکنون نیز کار متوقف شده است. علاوه براین موارد اعضای هیئت مدیره این تعاونی باید توسط کارگران انتخاب شود اما مدیران شرکت واحد با خودمانی سازی، هیئت مدیره تعاون مسکن را برعهده گرفتند.




تسنیم





نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: