کد خبر: ۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۲ دی ۱۳۹۳ - 2015January 02
شفا آنلاين- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند گفت: اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.

به گزارش شفا آنلاين،محمدحسین کفراشی ، درباره بکارگیری فرزندان ایثارگران در وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر بیش از 14 هزار فرزند شهید و تعدادی از فرزندان فرهنگیان جانباز در آموزش و پرورش مشغول به کارند.

وی افزود: این افراد عمدتا طی هفت تا هشت سال گذشته بکارگیری شده‌اند، اما در حال حاضر به علت آنکه دولت ردیفی برای استخدام به آموزش و پرورش اختصاص نداده است، امکان جذب جدید وجود ندارد.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اعلام اینکه آموزش و پرورش این آمادگی را دارد که هر زمان آموزش و پرورش برنامه‌ای برای استخدام داشت، قانون جامع ایثارگران پیرامون استخدام فرزندان شاهد و ایثارگر را اعمال کند.

کفراشی افزود: هر زمان این مجوز صادر شود سهمیه 30 درصدی استخدام خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فرهنگی لحاظ می‌شود.

وی درباره تعداد افراد پشت نوبت استخدام در آموزش و پرورش عنوان کرد: تعداد زیادی به ما مراجعه می‌کنند و تقاضای استخدام دارند اما اکنون امکان استخدام نداریم.




ایسنا




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۱
0
0
با سلام وخسته نباشید تورو خدا رسیدگی کنید من 22 سالمه دانشجو فوق لیسانس تربیت بدنی عاشق کار و شغل معلمی در اموزش و پرورش پدرم جانباز 70 درصده چرا رسیدگی نمی کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۱
0
0
با سلام وخسته نباشیدتوراخدارسید رسیدگی کنید من ۲۳سالمه دانشجو لیسانس آموزش ابتدایی و شغل معلمی در آموزش وپرورش پدرم جانباز ۳۵درصدهست چرارسیدگی نمی کنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: