کد خبر: ۳۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 04
شفا آنلاین:دکتر منوچهر مهرام گفت: در حالی که نارضایتی از جانب مردم قبل از شروع طرح بسیار زیاد بود، این طرح کمک زیادی کرده که مردم نگران تأمین وسایل مورد نیاز درمان یا جراحی بیمار خود نباشند و فشارهایی که برای پرداخت هزینه‌های درمان به مردم وارد می‌شد، به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: کاهش بسیار چشمگیر شکایات مردمی که بیش از ۹۵ درصد است، گواهی بر موفقیت این طرح است. ولی از عمده‌ترین مشکلات این طرح در سراسر کشور و از جمله استان قزوین، وجود افاغنه است که به دلیل صنعتی بودن استان قزوین، این جمعیت در این استان بسیار بالا است و به طبع آن، نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی هستند. 

وی گفت: درمان این گروه، هزینه‌هایی بر دانشگاه، استان و این طرح تحمیل می‌کند که نیاز است دولت، وزارت کشور و استانداری‌ها برای موضوع افاغنه، چه آنهایی که کارت اقامت مجاز دارند و چه آنهایی که به صورت غیرقانونی در کشور حضور دارند، تدابیری بیندیشد تا این طرح در آینده در این زمینه دچار مشکل نشود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
0
بسه 35 سال مزاحمت در سایه مغلطه کردن !! چه کسی گفته ایران خانه ..... است ؟ که ایران را با مظلوم نمایی..... !؟ با جاخوش کردن این میلیونها افغانی غیر قانونی (غیرمجاز )، خطرات ناگوار امنیتی و خلاء هویتی و خطر تهدید بافت جمعیتی بومی با بر هم خوردن و تغییر نسبت جمعیتی و مذهبی ساکنان بومی اصیل ایران در پی دارد ! ...........................
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: