کد خبر: ۳۵۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
شفاآنلاین-مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: به زودی خبرهای خوشی در زمینه تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفتن خدمات مشاوره پیش از ازدواج در راه است.

به گزارش شفا آنلاین،بهمن بهمنی به لزوم تحت پوشش بیمه قرار گرفتن خدمات مشاوره ازدواج اشاره کرد و گفت: پیگیری ها برای این کار انجام شده است و خبرهای خوشی در راه است، وزارت ورزش و جوانان، سازمان تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی پیگیری هایی در این راه داشته اند تا حداقل مشاوره های پیش از ازدواج را بتوانیم تحت پوشش بیمه ای قرار دهیم.

وی ادامه داد: مجمع ملی خیرین ازدواج تشکیل شده و اساسنامه آن به تصویب رسیده است و فعالیت خود را آغاز کرده است هدف از راه اندازی این مجمع این است که سازمان های مردم نهاد خیر و فعال در حوزه ازدواج را با هم مرتبط کند تا بتوانند خدمات خود را به صورت سازمان یافته تر در اختیار متقاضیان قرار دهند و به این ترتیب اثرگذاری اینگونه فعالیت ها بیشتر خواهد شد.

بهمنی افزود: مردم هم به این ترتیب راحت تر می توانند آنها را شناسایی و از خدمات آنها استفاده کنند اولین جلسه این مجمع هفتم مهر ماه منتشر می شود و تا کنون 9 جلسه از مجمع ملی خیرین ازدواج در معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: