کد خبر: ۳۴۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۵ - ۲۳ تير ۱۴۰۳ - 2024July 13
پرونده مردی که متهم است برادرزاده‌اش را مورد آزار شیطانی قرار داده، وارد مراحل پیچیده‌ای شد و در هیات عمومی دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
شفاآنلاین:حادثه>متهم پرونده که عموی میانسال شاکی است، یکبار به تعرض به برادرزاده‌اش اعتراف و سپس این اتهام را انکار کرد.

به گزارش شفا آنلاین:شکایت از مرد میانسال به نام رامین سه سال پیش از سوی همسرش به دادگاه داده شد. او گفت: همسرم رامین به دخترم تعرض کرده است. او گفت: چند سال قبل من شوهرم را از دست دادم و تصمیم گرفتم خودم دخترم رامینا را بزرگ کنم. کار می‌کردم و زندگی دونفره خوبی با هم داشتیم. تا اینکه برادرشوهرم به خواستگاری‌ام آمد. از آنجایی که دخترم عمویش را خیلی دوست داشت و من هم تنها بودم به او پاسخ مثبت دادم و با هم ازدواج کردیم. دخترم که نوجوان شد، متوجه رفتارهای عجیب او شدم. او را پیش روانشناس بردم و بعد متوجه شدم این‌همه عصبانیت و پرخاشگری‌های دخترم به خاطر این است که عمویش به او تعرض می‌کند.

با شکایت این زن و گفته‌های دخترش پرونده علیه رامین تشکیل و برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

متهم در جلسه دادرسی اعتراف کرد به دختر برادرش تعرض می‌کرد؛ اما مدعی شد دچار مشکل روانی است.

این مرد بعد از محاکمه به اعدام محکوم شد و وکیل مدافع او به رای صادره اعتراض کرد. دیوان عالی کشور نیز اعتراض را مورد قبول قرار داد و پرونده دوباره به دادگاه بازگردانده شد. متهم در دومین دور محاکمه اتهام را قبول نکرد و گفت تحت تاثیر متادون دختر نوجوان را اذیت کرده اما تجاوز نکرده است.

او گفت: من متادون مصرف می‌کنم و اصلا حال و روز روانی خوبی ندارم. من فیلم مستهجن به دختر برادرم نشان می‌دادم ولی او را مورد آزار قرار نمی‌دادم.

دختر نوجوان خلاف این گفته‌ها را بیان کرد و گفت: عمویم از ۷ تا ۱۶ سالگی من را به اتاق می‌برد، فیلم مستهجن نشان می‌داد و مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. من چیزی به مادرم نمی‌گفتم تا اینکه مادرم با کمک روانشناس متوجه شد.

وکیل متهم این ادعا را رد کرد و گفت: پزشکی قانونی تشخیص داده دختر نوجوان مورد تجاوز جنسی قرار نگرفته است. موکل من نیز بیان کرده تجاوزی صورت نگرفته است. ضمن اینکه اختلال روانی موکلم در پزشکی قانونی بررسی نشده و این موضوع باید در پزشکی قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

با این حال دادگاه یکبار دیگر متهم را به اعدام محکوم کرد اما رای صادره باز هم در دیوان عالی کشور نقض شد و پرونده به دادگاه باز گردانده شد.

در سومین دور محاکمات نیز متهم به اعدام محکوم شد با توجه به اینکه دادگاه به رای خود اصرار دارد و دیوان عالی کشور هم رای صادره را نقض کرده است این بار هیات عمومی دیوان عالی کشور با حضور ۵۰ قاضی درباره اعدام عموی متهم به آزارگری تصمیم خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: