کد خبر: ۳۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 31
شفاآنلاین-جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مراسم افتتاحیه مرکز جدید تصویربرداری بیمارستان ولیعصر گفت: امروز شاهد هستیم که مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح سرآمد دیگر مراکز بهداشتی کشور هستند.

به گزارش شفاآنلاین، سردار محمدجواد زاده‌کمند صبح امروز در مراسم افتتاح مرکز جدید تصویر برداری بیمارستان ولیعصر (عج) ناجا اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی امروز این فرصت فراهم شد تا یکی از نیازهای اساسی بیماران و بیمارستان ولیعصر برطرف شود و این موفقیت حاصل مدیریت قدیم و جدید بهداشت و درمان ناجا است که تلاش‌های بسیاری برای خرید دستگاه «ام آر آی» جدید و تجهیز این بیمارستان به این دستگاه انجام دادند.

وی با بیان اینکه امروز مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح در میان مراکز بهداشت و درمان کشور سرآمد هستند گفت: ما در مجموعه نیروی انتظامی تلاش داشتیم تا بیمارستان‌های ناجا را به بهترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز کنیم تا تمامی نیاز مراجعان در این مراکز برطرف شود.

زاده‌کمند با اشاره به اینکه در سال گذشته بیمارستان‌های مختلفی در استان‌های مرزی و عملیاتی کشور احداث شده است، افزود: در طول برنامه ششم تلاش داریم تا علاوه بر توسعه کمی، به جنبه کیفی خدمات درمانی توجه کنیم و ارائه خدمات درمانی را ارتقاء دهیم.

وی ادامه داد: کسانی که برای تامین امنیت کشور به طور شبانه‌روزی در تلاشند، حق‌شان است که پشتیبانی خوبی در تمامی حوزه‌ها و به خصوص در حوزه درمان و سلامت از آنها شود چرا که موضوع سلامت به طور مستقیم در ماموریت‌های نیروی انتظامی تاثیرگذار است و همکاران ما مجبورند برای استقرار نظم در جامعه در سخت‌ترین و آلوده‌ترین شرایط فعالیت کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر موضوع پیشگیری گفت: اگر بتوانیم گام‌های موثری در موضوع پیشگیری برداریم علاوه بر کاهش هزینه‌های درمان از سلامت کارکنان‌مان نیز اطمینان خواهیم داشت.

زاده‌کمند خاطرنشان کرد: متاسفانه عقب‌ماندگی‌های ما در حوزه‌های درمان باعث شده است تا توجه به این حوزه در اولویت قرار گیرد و موضوع پیشگیری مغفول بماند، لذا اگر با تلاش جهادی نتوانیم خود را در موضوع پیشگیری جلو بیندازیم باید همواره به صورت منفعلانه در حوزه درمان حرکت کنیم.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: