کد خبر: ۲۵۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 11
يک پژوهشگر امنيتي اعلام کرد که شکاف بزرگ امنيتي به هر شخصي اجازه مي دهد که با استفاده از ابزار هک به سوابق تمام کاربران دسترسي پيدا کرده و حتي به جاي کاربران از نرم افزار استفاده کنند
شفاآنلاین>سلامت>نقص امنيتي نرم افزار ارائه شده توسط وزارت بهداشت رژيم صهيونيستي براي تشخيص "ويروس کرونا" موجب شد تا اطلاعات شخصي و درماني حدود 75 هزار نفر از ساکنان سرزمينهاي اشغالي فلسطين افشا شود.

به گزارش شفاآنلاین، امروز (چهارشنبه) روزنامه صهيونيستي "هاآرتص"، افرادي که نرم افزار "کرونا اپ" را در سرزمينهاي اشغالي فلسطين دانلود کرده بودند، بايد اطلاعات شخصي از جمله سابقه بيماري خود را در اين نرم افزار وارد مي کردند. بسياري از کاربران همچنين آدرس الکترونيکي خود را نيز براي دريافت به روز رساني ها در اختيار نرم افزار قرار داده بودند.

يک پژوهشگر امنيتي اعلام کرد که شکاف بزرگ امنيتي به هر شخصي اجازه مي دهد که با استفاده از ابزار هک به سوابق تمام کاربران دسترسي پيدا کرده و حتي به جاي کاربران از نرم افزار استفاده کنند.

استفاده از نرم افزارهاي تشخيص بيماري کرونا پس از افزايش شمار مبتلايان در فلسطين اشغالي، به صورت نگران کننده اي در ميان ساکنان سرزمين هاي اشغالي گسترش يافته است.

وزارت بهداشت رژيم صهيونيستي طبق آخرين آمار تعداد افراد مبتلا به ويروس کرونا را 75 نفر اعلام کرده است که نسبت به روز گذشته 25 نفر افزايش يافته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: