کد خبر: ۲۴۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 15
در خصوص استفاده از ظرفیت های علم فارماکولوژی اپیدمیولوژی به شدت احساس نیاز می‌کنیم، اقتصاد داروسازی و فارماکو اپیدمیولوژی در کشور ما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده‌ است
شفاآنلاین>سلامت>رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: تحریم های دارویی آمریکا هیچ خللی در روند درمان بیماران ما وارد نمی کند.

به گزارش شفاآنلاین، محمدرضا شانه ساز، در دومین کنگره فارماکواپیدمیولوژی، افزود: دسترسی به اطلاعات و تحلیل داده ها مبتنی بر شواهد، ایجاد عدالت، مقابله با فساد و شفافیت در جامعه چیزی است که امروز بیش از گذشته نیاز به آنها حس می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در فضای مجازی اطلاعات بدون تایید صحت به سرعت نشر پیدا می کند و ما باید ابزاری داشته باشیم که بتوانیم اطلاعات درست را مبنای خود قرار دهیم و بر اساس آن عمل کنیم.

شانه ساز تاکید کرد: در خصوص استفاده از ظرفیت های علم فارماکولوژی اپیدمیولوژی به شدت احساس نیاز می‌کنیم، اقتصاد داروسازی و فارماکو اپیدمیولوژی در کشور ما هنوز جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده‌ است.

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به تحریم های دارویی آمریکا، اظهار داشت: وزارت خزانه داری آمریکا با ظاهری قانونی به بهانه کمک به ایران در حوزه دارو<medicine> و غذا، آخرین روزنه ها را بسته و بانک هایی که نقل و انتقال ارز برای ورود دارو و مواد اولیه به ایران انجام می دهند را تحت فشار قرار داده است.

شانه ساز ادامه داد: توان صنعت داروسازی کشور به جایی رسیده است که تحریم‌ها خللی در روند درمان مردم ایجاد نمی‌کند و ما هیچ احساس خلا و نگرانی نداریم.مهر 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: