کد خبر: ۲۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 10
شفا آنلاين-غذا خوردن در کنار سفره از قدیم در فرهنگ کشور ایران قرار داشته و حال براساس جدیدترین تحقیقات پزشکی اثرات درمانی منحصر بفردی بر سلامت افراد می‌گذارد.
به گزارش شفا آنلاين،پژوهشگران به افرادی که دچار آلرژی و حساسیت شدید هستند توصیه می‌کنند بر روی زمین و بر روی سفره به شیوه‌ی سنتی غذا بخورند به جای اینکه بر روی میز و صندلی بنشینند.

گفتنی است، براساس تحقیقات وسواس شدید و زندگی مدرن و کلاسیک سبب شعف سیستم ایمنی بدن و ابتلا به انواع حساسیت‌ها و آلرژی‌های تنفسی و غذایی می‌شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان اعتقاد دارند افراد برای رهایی از دست آلرژی‌ها باید سیستم ایمنی بدن خود را وادار به مقاوم شدن در مقابل انواع شرایط و وضعیت‌ها نمایند.

پژوهشگران علت اصلی پیشرفت سریع انواع آلرژی در جهان کنونی را انجام جراحی سزارین برای تولد نوزاد، تغذیه‌ی نوزاد با شیر خشک و همینطور مصرف انواع آنتی‌بیوتیک‌ها می‌انند که سبب از بین رفتن باکتری‌ها نقش کلیدی در جلوگیری از ابتلای افراد به انواع بیماری و آلرژی‌ها را بر عهده دارند.

پژوهشگران تمیزی بیش از حد به ویژه برای نگهداری از کودک و وسواس داشتن برای نگهداری از کودک را عاملی برای بروز آلرژی می‌دانند و به والدین توصیه می‌کنند حد اعتدال را در نگهداری کودک مراعات نمایند.
برچسب ها: غذا ، سفره ، فرهنگ
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: