کد خبر: ۲۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 08
شفا آنلاين-معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین شب گذشته، با بیان اینکه علت آتش سوزی قزوین در دست بررسی است، از مجروح شدن ۷ آتش نشان طی عملیات خبر داد.

به گزارش شفا آنلاين،موسی خانی گفت: ‌طی عملیات ۷ آتش نشان مجروح شده که ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا شده‌اند.

وی افزود: ۲ مجروح دیگر در بیمارستان بستری شدن که حال یکی از آن‌ها رو به بهبود است و دیگری به علت ایجاد بریدگی پا به اتاق عمل اعزام می‌شود.

معاون عملیات آتش‌نشانی قزوین اظهار کرد: آتش سوزی در ساعت ۱۸ و ۱۰ دقیقه روز گذشته اعلام شد که طی آن ۳ ایستگاه آتش نشانی استان قزوین به محل اعزام شده ولی با مشاهده دود که سراسر منطقه را فرا گرفته بود تمام ایستگاه‌های آتش نشانی ماشین‌های سنگین خود را به محل اعزام کردند.

وی تصریح کرد: انبار حاوی، حجم عظیمی از روغن خودرو بود که دچار حریق شد و به منظور جلوگیری از دامنه دارشدن حریق، انبار چوب و منازل مسکونی نزدیک حادثه را خالی کردند که در این میان دو آتش نشان دچار حادثه شدند.

موسی خانی اظهار کرد: شرکت گاز نیز به علت اینکه حادثه در منطقه مسکونی رخ داده بود گازهای مناطق مجاور را قطع کرد.

وی افزود: با توجه به ازدحام جمعیت و خودروهای پارک شده در آن مکان و امکان امداد رسانی به موقع و ورود ماشین‌های آتش نشانی به محل با مشکل مواجهه شدیم به همین منظور روغن‌های انبار را در دو مسیر تخلیه کردیم.

معاون عملیات آتش نشانی قزوین تشریح کرد: ۱۲۰ آتش نشان و ۲۲ ماشین سنگین از شهر قزوین و نیروهای کمکی از شهرستان‌ها به محل اعزام شدند.

وی تاکید کرد: آتش سوزی حدود ساعت ۱۲ مهار شد ولی جهت احتیاط و پاکسازی جمع آوری روغن‌های سرازیر شده در محل آتش نشانان همچنان صحنه حضور دارند.

موسی خانی تاکید کرد: در این عملیات دستگاه‌های اجرایی اورژانس، هلال احمر، مدیریت بحران، شهردای، مسئولین استانداری و نیروی انتظامی در محل حضور داشتند.

بهتویی - رئیس اورژانس نیز در همین راستا اظهار کرد: دو آتش نشان آسیب دیده به همراه یک مصدوم به علت مسمومیت استنشاق دود اکنون در بیمارستان بوعلی به سر می‌برند و جای نگرانی نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: