کد خبر: ۲۱۰۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - 2018October 03
در این جلسه با استناد به قوانین مختلف و تحلیل آرای صادره از شعب و هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به تبعات این آراء در جامعه پزشکی و مردم پرداخته شد. ضمنا اموری از قبیل جزء حرفه ای در تعرفه ها ، نقش و تولیت وزارت بهداشت ، مفهوم حق مکتسب و موازین علمی و بین المللی نیز به بحث گذاشته شد
شفاآنلاین>سلامت> سازمان نظام پزشکی جلسه ای را با ریاست محترم دیوان عدالت اداری در خصوص امور پزشکی و دارویی تشکیل داد.

به گزارش شفاآنلاین، گزارش جلسه سازمان نظام پزشکی  با دیوان عدالت اداری به شرح ذیل است:
 
 نظر به مصوبه شورای عالی نظام پزشکی و دستور رئیس کل محترم سازمان ، درخصوص آراء دیوان عدالت اداری در امور پزشکی و دارویی جلسه ای مورخ   8/7/1397  با حضور جناب حجت الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس محترم دیوان عدالت اداری و آقایان دکتر ایرج فاضل رئیس کل سازمان نظام پزشکی ، دکتر علیرضا زالی مشاور پارلمانی رئیس کل ، دکتر غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو  ، دکتر سید تقی نوربخش و دکتر محمود فاضل از  اعضای شورای عالی نظام پزشکی(medical)تشکیل شد .

در این جلسه با  استناد  به قوانین مختلف و تحلیل آرای صادره از شعب و هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به تبعات این آراء در جامعه پزشکی و مردم پرداخته شد. ضمنا اموری از قبیل جزء حرفه ای در تعرفه ها ، نقش و تولیت وزارت بهداشت ، مفهوم حق مکتسب و موازین علمی و بین المللی نیز به بحث گذاشته شد.

در پایان طرفین با عنایت به ماهیت تعرفه حق فنی داروسازان ، توافق نمودند تا کمیته ای جهت پیگیری و اصلاح این امر  با مشارکت معاون محترم دیوان تشکیل شود.

همچنین با پیشنهاد سازمان(Organization) نظام پزشکی مقرر شد جهت تدوین و  پایش مقررات راجع به  امور پزشکی ، سازمان نیز  به عضویت کارگروه حقوقی مشترک دیوان عدالت اداری  و وزارت بهداشت درآید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: