کد خبر: ۲۴۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019October 17
روز جهانی بیهوشی فرصت مغتنمی است تا شکرگزار یکی دیگر از پیشرفت های تاریخی و مهم دانش پزشکی باشیم و این روز را به یکایک استادان، متخصصان، دستیاران، تکنسین ها و فعالان این حوزه تبریک می گویم
شفا آنلاین>یادداشت>سرپرست دانشگاه روزجهانی بیهوشی را به متخصصان و فعالان این حوزه تبریک گفت

دکتر علیرضا زالی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی طی پیامی فرا رسیدن ۱۶ اکتبر روز جهانی بیهوشی را به متخصصان و فعالان این حوزه تبریک گفت.
 
متن پیام دکتر زالی بدین شرح است:
 
روز جهانی بیهوشی فرصت مغتنمی است تا شکرگزار یکی دیگر از پیشرفت های تاریخی و مهم دانش پزشکی باشیم و این روز را به یکایک استادان، متخصصان، دستیاران، تکنسین ها و فعالان این حوزه تبریک می گویم.
 
امروزه اعمال جراحی بدون درد مرهون تلاش ها و مداخلات علمی متخصصان و تلاشگرانی است که همواره در کنار سایر تیم های درمانی هوشیار و عالمانه حضوری موثر دارند.
 
بر خود می بالیم که گروه پر افتخار آموزشی بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تربیت متخصصان زبده در ارتقاء کیفیت درمان در سراسر کشور نقش موثر و بسزایی دارد.
 
امید است این گروه آموزشی در بکارگیری روش ها و اقدامات پزشکی خود همچون گذشته پیشرو، دقیق و سختکوش باشد و با بهره گیری از توان علمی استادان خود به عنوان الگوی آموزشی فراملی نیزمطرح شود.
 
سربلندی، توفیقات روزافزون و دستیابی یکایک شما پزشکان، متخصصان، دستیاران و تکنسین های عزیز به قله های رفیع دانش و معرفت را از خداوند متعال خواستارم.
 
دکتر علیرضا زالی
 
سرپرست دانشگاه



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: