کد خبر: ۲۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۲ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014April 28
شفاآنلاين -مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با تایید واژگونی اتوبوس بخش خصوصی این شرکت در آزادراه آزادگان گفت: هفت نفر از سرنشینان این اتوبوس کشته و 12 نفر دیگر مجروح شدند.
به گزارش شفاآنلاين ،پیمان سنندجی با بيان اين مطلب افزود: این حادثه صبح امروز در رمپ ورودی بزرگراه حکیم به آزادگان رخ داده است.

وی تصریح کرد: براساس بررسیهای به عمل آمده سرعت این اتوبوس مجاز بوده است .

به گفته وی هم اینک کمیسیون سوانح شرکت واحد درحال بررسی علت وقوع این حادثه می باشد.

سنندجی گفت: درصورت تایید تخلف راننده، مجوز این شرکت خصوصی باطل خواهدشد.

منابع اورژانس تهران نیز خبر دادند که برخی ازمصدومان این حادثه در بیمارستان فوت کرده اند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران نيزکشته‌های این حادثه را دو مرد و پنج زن عنوان کرد.


سرهنگ عین الله جهانی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: حوالی ساعت ۹ صبح امروز یک دستگاه اتوبوس شرکت واحدبخش خصوصی که از شمال به جنوب بزرگراه آزادگان در باند کندرو در حال حرکت بود قصد ورود به بزرگراه حکیم شرق را داشت که در راستگرد این ورودی واژگون می‌شود.

وی افزود: در پی این حادثه اتوبوس با گاردریل‌های کناری برخورد کرده و متاسفانه هفت تن در محل کشته و تعدادی مجروح می‌شوند که شمار دقیق مجروحان هنوز مشخص نیست و این افراد به بیمارستان منتقل شده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران کشته‌های این حادثه را دو مرد و پنج زن عنوان کرد و گفت: هنوز علت تامه این حادثه مشخص نیست اما آنچه مسلم است اتوبوس مذکور داخل رمپ واژگون شده و نیروی گریز از مرکز موجب واژگونی آن شده است که این امر می‌تواند به سرعت بیش از حد مجاز اتوبوس مرتبط باشد چرا که حد مجاز سرعت در داخل رمپ و لوپ‌ها حداکثر ۳۰ کیلومتر بر ساعت است.

محمد عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران نیز گفت: در این حادثه تاکنون ۷ نفر کشته شده اند و تعدادی نیز مجروح شده اند که آمار دقیق آن متعاقبا اعلام می شود.

وی گفت: مجروحان این حادثه با حضور آمبولانسهای زمینی و بالگردهای اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: