کد خبر: ۲۰۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - 2018July 25
زمانیکه سن مدیریتی کاهش یابد مسلما سیستم مدیریتی با پویایی همراه خواهد بود که این موضوع لازمه کشور برای پیشرفت است. با این اتفاق جریان چرخش مدیریتی درست انجام خواهد شد. نسل‌های جدید کشور شرایط این را دارد که بتواند در مدیریت‌های کلان وارد شوند و این بخش را از حالت سکون خارج کند
شفا آنلاین>اجتماعی>عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌‌گفت: قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها فرصتی است برای حضور مدیران جوانی که با استفاده از خلاقیت می‌توانند اهداف کشور را در زمینه‌های مختلف پیش ببرند.

به گزارش شفا آنلاین:زهرا ساعی درباره قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها <Applying for retirees>افزود: این قانون در چند ماه گذشته مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل مشکلاتی که داشت در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و با رفع نواقص در نهایت با رای بیش از ۸۰ درصد نماینده‌ها مورد تصویب قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه با تصویب این قانون فصل نوعی در حوزه مدیریتی کشور باز می‌شود که آن هم کاهش سن مدیران است، اظهارداشت: کشور نیازمند تفکر، خلاقیت و نگرش جدید در حوزه مدیرتی است، البته اعتقاد داریم مدیران بازنشسته در جایگاه مشاور در کنار مدیران جوان حضور داشته باشند.

ساعی اضافه کرد: زمانیکه سن مدیریتی کاهش یابد مسلما سیستم مدیریتی با پویایی همراه خواهد بود که این موضوع لازمه کشور برای پیشرفت است. با این اتفاق جریان چرخش مدیریتی درست انجام خواهد شد. نسل‌های جدید کشور شرایط این را دارد که بتواند در مدیریت‌های کلان وارد شوند و این بخش را از حالت سکون خارج کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی‌‌درباره اهمیت تصویب این مصوبه گفت: هر کشوری که موضوع توسعه را با جدیت پیگیری می‌کند باید بداند که بخشی از توسعه یافتگی آن، نیروی انسانی است. نیروی انسانی متخصص، پویا و جوان پتانسیل‌های بزرگ مدیریتی در کشورند و زمانیکه به مدیران جوانتر اهمیت داده می‌شود می‌توانیم شاهد پیشرفت باشیم.

وی اظهارداشت: باید به جوانان فرصت داد تا بتوانند توانایی‌های خود را به مرحله اجرایی برسانند و زمینه‌های پیشرفت کشور را فراهم کنند، مدیران جوان می‌توانند با استفاده از خلاقیت در حوزه موضوعاتی فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دغدغه‌های دیگری که امروز داریم، اقدامات موثری انجام دهند.

ساعی تاکید کرد: اگر مدیران جوان با انگیزه بیشتر و شیوه‌های مدیریتی جدید وارد کار شوند مطمئنا کشور در بازه زمانی قابل قبول و تعریف شده پیشرفت‌های چشمگیری خواهد داشت.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: