کد خبر: ۲۰۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۰ - ۲۸ تير ۱۳۹۷ - 2018July 19
برخی مردها با اینکه این طور اظهار می‌کنند که به شما علاقه‌مند هستند ولی هیچ‌گاه تمایلی برای ازدواج و متعهد شدن نسبت به شما نشان نمی‌دهند. ممکن است این دسته از مردها کارهای عاشقانه زیادی برای شما انجام دهند ولی وقتی تعهدی نسبت به شما حس نمی‌کنند، ممکن است به زودی این رابطه به پایان برسد و همواره در طول رابطه شما نگران جدایی باشید
شفا آنلاین>اجتماعی>با مردانی که فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و می‌گویند «من از تو بیشتر می‌دانم» ازدواج نکنید تا اعتماد به نفس خود را به خطر نیندازید.همه دختران برای ازدواج خود برنامه‌های زیادی دارند و در کودکی فکر می‌کنند شاهزاده‌ای سوار بر اسب سفید قرار است بیاید و آنها را خوشبخت کند اما با بزرگتر شدن متوجه می‌شوند که در دنیای واقعی هیچ انسان کاملی وجود ندارد و هر فرد نقص و عیبی دارد. پس باید بر اساس عقل و احساس تصمیم گرفت و با کسی ازدواج کرد که دارای معایب کمتر و محسنات بیشتر باشد.

به گزارش شفا آنلاین:اما چه ویژگی‌هایی در مردان وجود دارد که می‌تواند نشانه‌های تفکیک یک گزینه خوب از بد را در اختیار ما بگذارد؟! در واقع ما سعی داریم در این بخش برخی ویژگی‌های مردهایی را عنوان کنیم که به هیچ عنوان برای ازدواج توصیه نمی‌شوند؛ همچنین از زنانی بگوییم که مردان هیچ‌گاه برای ازدواج انتخاب نمی‌کنند:
 
مردانی که از تعهد دادن می‌ترسند
برخی مردها با اینکه این طور اظهار می‌کنند که به شما علاقه‌مند هستند ولی هیچ‌گاه تمایلی برای ازدواج و متعهد شدن نسبت به شما نشان نمی‌دهند. ممکن است این دسته از مردها کارهای عاشقانه زیادی برای شما انجام دهند ولی وقتی تعهدی نسبت به شما حس نمی‌کنند، ممکن است به زودی این رابطه به پایان برسد و همواره در طول رابطه شما نگران جدایی باشید.
 
مردان سرکش
بسیاری از دختران امروزی به مردان به اصطلاح «بد» علاقه‌مند هستند. مردان هنجارگریزی که از بسیاری از قوانین سرپیچی می‌کنند و نمی‌توان آنها را تحت‌کنترل گرفت. این مردان در مراحل اول آشنایی ممکن است جذاب به نظر برسند و بتوانند یک زن را به خود جذب کنند ولی دقیقا به دلیل داشتن همین خصوصیت اخلاقی، نمی‌توانند فرد مناسبی برای ازدواج و زندگی مشترک باشند.
 
بچه ننه‌ها
مردان به اصطلاح «بچه‌ننه» هیچ‌گاه نمی‌توانند خود برای زندگی تصمیم بگیرند و همیشه منتظر هستند مادرشان برایشان تصمیم‌گیری کند. این مردان نمی‌توانند همسر خوبی باشند چرا که زندگی را از دید مادر خود می‌بینند و دید مردانه‌ای نسبت به زندگی و همسر خود ندارند. تا می‌توانید از این گونه مردان دوری کنید و فکر نکنید که بعد از ازدواج می‌توانید آنها را تغییر دهید.
 
مردان دمدمی‌مزاج
افراد دمدمی‌مزاج همیشه راه خود را می‌روند و ممکن است هر روز تصمیم بگیرند کار جدیدی را از سر بگیرند؛ یا ممکن است امروز یک نفر را دوست داشته باشند و فردا به فرد دیگری علاقه‌مند شوند. حتی ممکن است نظرشان در مورد عقاید خودشان نیز به سرعت تغییر کند. این افراد به‌هیچ‌عنوان نمی‌توانند گزینه خوبی برای ازدواج باشند و این میزان تغییر عقیده نمی‌تواند یک زندگی زناشویی را به سرانجام برساند.
 
مردان خودشیفته
در داستان‌های اساطیری، نارسیوس فرد زیبایی بود که وقتی تصویر خود را در آب برکه دید مجذوب زیبایی خود شد؛ و این شیفتگی به حدی بود که او نمی‌توانست از تصویر خود چشم بردارد و درون آب افتاد و غرق شد. نام شخصیت نارسیست یا خودشیفته از همین داستان گرفته شده است. مردان خودشیفته همیشه حس می‌کنند برتری زیادی نسبت به دیگران و مخصوصا همسر خود دارند و به همین دلیل زندگی با این افراد کار بسیار مشکلی است.
 
عقل کل‌ها
خیلی خوب است با مردی ازدواج کنید که هوش بالایی دارد و می‌تواند مسائل و مشکلات را حل کند اما فراموش نکنید که کسانی که فکر می‌کنند همه چیز را بهتر از دیگران می‌دانند خطرناک هستند. مدت زیادی در کنار این افراد بودن این حس را در شما ایجاد می‌کند که شما هیچ چیز نمی‌دانید و در همه مسائل اشتباه می‌کنید؛ در این شرایط شما حتی قدرت ابراز عقیده را نیز از دست می‌دهید در حالی که تنها ابراز عقیده ساده است. سعی کنید با مردانی که فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و می‌گویند «من از تو بیشتر می‌دانم» ازدواج نکنید تا اعتماد به نفس خود را به خطر نیندازید.سلامانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: