کد خبر: ۲۰۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۰۴ تير ۱۳۹۷ - 2018June 25
مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین جشنواره نوآوری های دیجیتال در دو بخش ایده پردازی و ارائه محصولات و خدمات دیجیتال در حوزه های بیمه و درمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل دفتر راهبری سیستم های سازمان تأمین اجتماعی گفت: اولین جشنواره نوآوری های دیجیتال در دو بخش ایده پردازی و ارائه محصولات و خدمات دیجیتال در حوزه های بیمه و درمان تامین اجتماعی برگزار می شود.
به گزارش شفاآنلاین،علی معیری با تاکید بر اهمیت کسب و کارهای نوین در اقتصاد جهان و توان ارائه راه حل های خلاقانه برای بهینه سازی فرایندهای سازمانی افزود: هدف از اجرای این جشنواره، جلب مشارکت کسب و کارهای نوپا (استارتاپ) و حمایت از نیروهای جوان، نخبه و مستعد کشور در راستای خلق ارزش و نوآوری در گستره خدمات و محصولات سازمان تامین اجتماعی و توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپا است.

وی تصریح کرد: با توجه به فرصت های موجود در سازمان تامین اجتماعی، برای حمایت و همکاری با استارتاپ ها در راستای عزم جدی این سازمان برای ایفای نقش تاثیرگذار در زمینه حمایت از اکوسیستم ایده پردازی، نوآوری و توسعه استارتاپ ها در کشور از تمام علاقمندان و فعالان این حوزه دعوت می شود با مطالعه سند فراخوان جشنواره از جزئیات بیشتر محورهای اصلی این رویداد، اهداف و مراحل برگزاری، شرایط شرکت کنندگان، نحوه ارزیابی و داوری، حمایت های مادی و معنوی و سایر اطلاعات مرتبط آگاهی یابند.

معیری ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان پیشگام در پیوند بین نوآوری و فناوری از یک طرف با توجه به گستردگی فعالیت های خود در حوزه خدمات بیمه ای و درمانی و از طرف دیگر با درک تحولات جدید در حوزه نوآوری های دیجیتال، درصدد شناسایی فرصت های جدید برای مشارکت در توسعه ایده های نوآورانه مبتنی بر فناوری های جدید اطلاعاتی و ارتباطی است.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می توانند از تاریخ دهم تیر با مراجعه به سایت این سازمان به نشانی www.tamin.ir از طریق لینک ثبت نام در رویداد ایده پردازی و نوآوری های دیجیتال، در جشنواره شرکت کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: