کد خبر: ۱۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - 2018May 27
شهرداری تاکنون نتوانست‌ جلوی عرضه سیگار در دکه‌های روزنامه‌فروشی را بگیرد. در این خصوص جلسات زیادی با اتحادیه آن‌ها انجام شد. یک بار این ممنوعیت اعلام شد که دکه‌داران تحصن کردند
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون سلامت شهرداری تهران گفت: یک مافیا در خصوص عرضه مواد دخانی در دکه های سطح شهر وجود دارد و شهرداری نتوانسته جلوی عرضه دخانیات در این اماکن را بگیرد.

به گزارش شفا آنلاین، مهدی امیری معاون سلامت شهرداری تهران در نشست خبری روز جهانی بدون دخانیات در خصوص عرضه سیگار در دکه‌های روزنامه‌فروشی گفت: شهرداری تاکنون نتوانست‌ جلوی عرضه سیگار در دکه‌های روزنامه‌فروشی را بگیرد. در این خصوص جلسات زیادی با اتحادیه آن‌ها انجام شد. یک بار این ممنوعیت اعلام شد که دکه‌داران تحصن کردند.

وی افزود: باید دکه گل‌فروشی یا روزنامه‌فروشی داشته باشیم و دکه‌ای که محصولات غذایی یا سیگار(Cigarette) بفروشد نداریم. این موضوع را نمی‌توان با قانون و تهدید و دستورالعمل پیش برد.

امیری ادامه داد: مافیای بسیار قدرت مندی پشت موضوع دکه‌های روزنامه فروشی وجود دارد که نیاز به کمک رسانه‌ها داریم و حل این مشکل نیاز به یک پویش اجتماعی و همکاری بین بخشی دارد.

وی در پایان گفت: اقداماتی در زمینه در حال انجام است که امیدواریم نتیجه‌بخش باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: