کد خبر: ۱۸۸۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 16
صبح امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان سمنان و با حضور در شهرستان دامغان، بخش های تخصصی بیمارستان ولایت این شهرستان را افتتاح نمود.
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>صبح امروز بیست و پنجم اسفند ماه 96، دکتر جان بابایی معاون محترم درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سفر یک روزه خود به استان سمنان و با حضور در شهرستان دامغان، بخش های تخصصی بیمارستان ولایت این شهرستان را افتتاح نمود.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، ضمن اعلام این خبر گفت: بخش های تخصصی بیمارستان ولایت شهرستان دامغان دارای 24 تخت می باشد و برای تجهیز و بهره برداری از این بخش‌ها مبلغ ده میلیارد ریال هزینه شده است.


رئیس دانشگاه بیان کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از بخش‌های تخصصی این بیمارستان، خدمات مطلوب‌ و مناسب‎‌تری را به زائرین علی ابن موسی الرضا و مردم عزیز شهرستان دامغان ارائه نماییم.

وی افزود: با افتتاح این بخش‌ها، 160 تخت بیمارستان ولایت دامغان آماده ارائه خدمت می باشد.

گفتنی است: در این آیین حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، هیئت رئیسه این دانشگاه، مجد فرماندار دامغان و جمعیاز مدیران شهرستانی و مسئولین بهداشتی درمانی این شهرستان، معاون درمان وزارت بهداشت را همراهی نمودند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: