کد خبر: ۱۸۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - 2018March 01
بسیاری از پیشرفت ها و تحولات جوامع بشری و توسعه فناوری های نوین در طول زمان مرهون تلاش انسان های متفکر و خلاق در حیطه های مختلف از جمله مهندسی است
شفا آنلاین>سلامت>کارشناسان فناوری اطلاعات با دکتر مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت روز مهندس روز چهارشنبه نهم اسفندماه 96، دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان،با اشاره به اینکه مهندسان بی شک آفرینندگان دنیای نوین و فناوری های روزند، گفت: بسیاری از پیشرفت ها و تحولات جوامع بشری و توسعه فناوری های نوین در طول زمان مرهون تلاش انسان های متفکر و خلاق در حیطه های مختلف از جمله مهندسی است.

رئیس دانشگاه ضمن تبریک پنجم اسفند سالروز تولد دانشمند و مهندس ایرانی، خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان روز مهندس،بیان داشت: تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مفتخر به داشتن دانشمندان و مهندسان فرهیخته ای است که از پایه گذاران تمدن این مرز و بوم بوده اند.

وی افزود: امروز هم مهندسان ایرانی با تقویت اخلاق حرفه‌ای و روحیه خودباوری به عنوان سرمایه تخصصی کشور، قادرند با بهره مندی از توانمندی های خود در عرصه‌های علمی، جامعه را در رسیدن به توسعه همه جانبه و پایدار یاری کنند.

در ادامه مهندس همتیان مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه ضمن ارائه گزارش یکساله از عملکرد این حوزه بیان داشت: ان شاء الله به همت کارشناسان این حوزه و با تلاش و پشتکارشان، موجبات ارتقاء و پیشرفت این دانشگاه را در حوزه فناوری اطلاعات فراهم آورند.

همچنین در ادامه این نشست کارشناسان فناوری اطلاعات با رئیس دانشگاه در خصوص مباحث کاری خود به گفت و گو پرداختند.

شایان ذکر است: به رسم یادبود رئیس دانشگاه با اهدای لوح تقدیر به مهندسان فناوری اطلاعات از زحمات آنان قدردانی نمود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: