کد خبر: ۱۸۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - 2018February 21
این عملیات خانه به خانه است و تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شامل کارشناسان بهداشتی و داوطلبان سلامت در قالب تیم های ۲ نفره برای اجرای عملیات واکسیناسیون کودکان زیر ۵ سال به درب منازل مردم در همه مناطق شهری و روستایی مراجعه خواهند کرد .
شفاآنلاین>سلامت>معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: مرحله اول عملیات تکمیلی واکسیناسیون فلج اطفال حدود ۴۵۰هزار کودک زیر ۵ سال سیستان و بلوچستانی از پنجم اسفند ماه آغاز می‌شود و تا هشتم اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش شفاآنلاین، دکترسید مهدی طباطبایی گفت: این عملیات خانه به خانه است و تیم های سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شامل کارشناسان بهداشتی و داوطلبان سلامت در قالب تیم های ۲ نفره برای اجرای عملیات واکسیناسیون کودکان زیر ۵ سال  به درب منازل مردم در همه مناطق شهری و روستایی مراجعه خواهند کرد .

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی زاهدان تاکید کرد: تمامی کودکانی که در این استان حضور دارند چه ایرانی و یا غیر ایرانی باید قطره واکسن فلج اطفال را دریافت کنند.

طباطبایی از همه هم استانی‌های خود در خواست کرد که واکسیناسیون فلج اطفال را جدی بگیرند و در صورتی که کودک زیر ۵ سال دارند واحیانا در زمان مراجعه تیم‌های سلامت در منزل حضور نداشتند، سریعا به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

حدود ۳ هزار نفر از تیم های سلامت و داوطلبان سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اجرای این طرح مهم  را بر عهده دارند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: