کد خبر: ۱۸۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - 2018February 13
در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، البرز، همدان، قزوین، گلستان، خراسان رضوی، مازندران، اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی و غربی گزارش شده است و با توجه به این بارش‌ها سطح معابر لغزنده خواهد بود
شفاآنلاین>اجتماعی> رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از پیش‌بینی کولاک شدید در سه محور هراز، چالوس و فیزوکوه برای روز آینده و احتمال انسداد موقتی یا دائم این محورها به دلیل کولاک شدید خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به بارش‌های جوی در برخی از استان‌ها و جاده‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای مواصلاتی استان‌های تهران، البرز، همدان، قزوین، گلستان، خراسان رضوی، مازندران، اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی و غربی گزارش شده است و با توجه به این بارش‌ها سطح معابر لغزنده خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات(Information) و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: بر اساس گزارش‌های دریافتی، شرایط جوی فوق در محورهای قیدار به ابهر و زنجان به میانه در استان زنجان و محورهای سقز به بوکان و سقز به سردشت در استان کردستان نیز حاکم است.

وی با هشدار نسبت به تغییرات شدید جوی در محورهای استان تهران در روز چهارشنبه (فردا) گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش برف و باد شدید در سه محور هراز، چالوس و فیروزکوه را انتظار داریم و کولاک شدید در محور فیروزکوه احتمالاً از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رحمانی خاطرنشان کرد: با توجه به این پیش‌بینی‌ها (Predictions)این احتمال وجود دارد که انسداد دائمی یا موقتی در این سه محور انجام شود که البته در صورت قطعی شدن اعمال انسداد، حتماً اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از رانندگان خواست تا حتماً پیش از آغاز سفر، از سلامت بخاری و سیستم گرمایشی خودرو، پر بودن باک بنزین و همچین به همراه داشتن زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی اطمینان پیدا کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: