کد خبر: ۱۸۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - 2018January 27
آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام برمبنای رصد روزانه ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم بهمن ماه جاری بالغ بر ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ کانال فارسی در این شبکه پیام رسان به ثبت رسیده است
شفاآنلاین>اجتماعی> رصد فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام نشان می‌دهد که بالغ بر ۷۵۰هزار کانال فارسی در این شبکه ثبت شده و کاربران روزانه بالغ بر ۲.۳ میلیارد بازدید از این کانالها دارند.

به گزارش شفاآنلاین، آخرین وضعیت فعالیت کاربران ایرانی در شبکه اجتماعی تلگرام برمبنای رصد روزانه ای که توسط پژوهشگاه ملی فضای مجازی وابسته به مرکز ملی فضای مجازی صورت می گیرد، حاکی از آن است که تا روز دوم بهمن ماه جاری بالغ بر ۷۵۴ هزار و ۵۱۶ کانال فارسی در این شبکه پیام رسان به ثبت رسیده است.

برآورد فعالیت کاربران ایرانی در این شبکه اجتماعی(social) طی ۱۰ روز اخیر از افزایش بیش از ۱۰ هزار کانال در بازه زمانی ۲۴ دی ماه تا دوم بهمن ماه حکایت دارد. به نحوی که شمار کانال‌های ایجاد شده در تلگرام از ۷۴۳ هزار کانال در اواخر دی ماه به ۷۵۴ هزار کانال رسیده است.

این درحالی است که از این تعداد کانال، ۲۶۴ هزار و ۳۴۷ کانال به روزرسانی می شوند. درهمین حال بررسی ها نشان می دهد که طی ۲۴ساعت به طور متوسط بیش از ۳ میلیون و ۷۵هزار و ۲۲۷ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می شود که بیشترین آمار مربوط به ساعت ۲۲ شب است و بیش از ۲۸۵ هزار مطلب در این ساعت منتشر شده است. کمترین تعداد مطالب نیز (۱۴ هزار و ۹۵۷ مطلب) در ساعت ۴ صبح منتشر می شود. از سوی دیگر به طور متوسط روزانه (Daily)در هر کانال حدود ۱۱.۵ مطلب منتشر می شود.

تعداد کل بازدیدهای کانال‌های فارسی شبکه اجتماعی تلگرام نیز در روز دوم بهمن ماه ٢ میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۳۷۰ هزار و ۴۳۹ بازدید برآورد شده است. درهمین حال تعداد بازدید هر مطلب به طور متوسط در کانالها ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ بار اعلام شده است و بیشترین بازدید هر مطلب در کانال ها نیز طی ۱۰ روز اخیر به روز ۳۰ دی ماه باز می گردد که هر مطلب حدود یکهزار و ۳۵ بار بازدید داشته است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: