کد خبر: ۱۸۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - 2018January 15
افراد سودجو با تبلیغات آن چنانی، زوج‌ها را به گرفتن طلاق تشویق می‌کنند و به زوجین وعده و وعید‌های نشدنی می‌دهند.
شفا آنلاین>اجتماعی>افراد سودجو با تبلیغات آن چنانی، زوج‌ها را به گرفتن طلاق تشویق می‌کنند و به زوجین وعده و وعید‌های نشدنی می‌دهند.

به گزارش شفا آنلاین،مهدی جوهری معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز درباره اقدامات سودجویانه برخی مؤسسه‌های حقوقی اظهار کرد: متأسفانه برخی از افراد سودجو با انتشار تبلیغات غیرواقع و تحریک کننده با عناوینی همچون طلاق در ۲۴ ساعت، طلاق فوری، طلاق بدون نیاز به حضور زوجین و... سعی در فریب مردم و بدست آوردن سود‌های کلان با استفاده از این ترفند‌ها دارند.

معاون دادگستری استان البرز گفت: این امر ضمن آنکه می‌تواند از مصادیق کلاهبرداری به حساب آید، موجب بی اثر شدن تلاش مشاوران و سایر زحمتکشان صیانت از نهاد خانواده می‌گردد.

جوهری در ادامه گفت: در واقع این افراد سودجو با تبلیغات آن چنانی، زوج‌ها را به گرفتن طلاق تشویق می‌کنند و به زوجین وعده و وعید‌های نشدنی می‌دهند. در برخی از این تبلیغات می‌بینیم که وعده جدایی زوجین بدون مراجعه به دادگاه و حتی مراکز مشاوره و در زمان کوتاه داده می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که این مؤسسه‌ها توسط افراد فاقد صلاحیت که عمده آن‌ها، اشتغال به دلالی پرونده‌های قضایی دارند ثبت شده است و بعضاً بدون ثبت شرکت و دریافت مجوز‌های لازم فعالیت می‌کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: