کد خبر: ۱۷۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 20
شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.
شفا آنلاین>بیمه و بانک>یكی از شركت‌های دانش بنیان(Knowledge base) موفق به تولید سرویس یكپارچه بیمه شده است و بصورت غیر حضوری و اینترنتی خدمات مربوط به آن را در اختیار کاربران می‌گذارد.

به گزارش شفا آنلاین،شرکت‌های دانش بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها و همچنین به واسطه طرح‌های های مبتنی بر دانش باعث رشد و پیشرفت کشور می‌شوند.

یكی از شركت‌های دانش بنیان موفق به تولید سرویس‌های الکترونیكی صنعت بیمه شده است كه به ارائه خدمات بیمه‌ای به می‌پردازد.

مدیر این شركت در خصوص این سرویس بیمه‌ای آنلاین اظهار كرد: متقاضیان بیمه برای دریافت و تكمیل مدارک خود می توانند به این سرویس مراجعه كنند و بصورت آنلاین هرگونه بیمه‌ای اعم از عمر، آتش سوزی، سفر، ماشین و ... را دریافت كنند.

وی با اشاره به این موضوع كه كار با سیستم بسیار آسان است و در دسترس همگان قرار دارد، گفت: برای شفاف سازی در خصوص كاركرد این سرویس مثالی میزنم اگر شخصی بخواهد بیمه سفر را از مؤسسه بیمه مطبوعش دریافت كنند كافی است كه در سیستم اطلاعات اولیه خود را وارد كند و به چند سؤال مانند مقصد و تاریخ سفر خود پاسخ دهد و پس از تكمیل مراحل بیمه نامه خود را از طریق رایانه پرینت بگیرد و به راحتی سفر كند.

 این مدیر یادآور شد: در حال حاضر ١٢ شركت بیمه كشور تحت پوشش این سامانه قرار دارند كه به ارائه تمامی خدمات بیمه‌ای می‌پردازند و تعدادی شركت بیمه دیگر نیز هستند كه تنها خدمات مربوط به بیمه خودرو را انجام می‌دهند و و مشتركان آنها می‌توانند بصورت كاملا غیر حضوری و از طریق اینترنت بیمه نامه خود را تكمیل كنند و آنرا دریافت كنند.

برچسب ها: بیمه ، بانک ، سرویس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: