کد خبر: ۱۷۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - 2017November 04
مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران پزشک، دندانپزشک، پرستار، بهیار، کارشناس آزمایشگاه به مرز مهران به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) اعزام کرده است
شفا آنلاین>اجتماعی>سازمان تامین اجتماعی به منظور خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین حسینی (ع) تمهیداتی اندیشیده و در این راستا برای ارائه خدمات درمانی به این افراد در استان های کرمانشاه، خوزستان و ایلام برنامه ریزی انجام شده است.

به گزارش شفا آنلاین، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان تهران به همین منظور پزشک، دندانپزشک، پرستار، بهیار، کارشناس آزمایشگاه به مرز مهران به منظور خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی (ع) اعزام کرده است.

براساس این گزارش، در استان کرمانشاه، مراکز درمانی مدیریت درمان تامین اجتماعی این استان در آمادگی کامل به سر می برند و همکاری و هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی و مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کرمانشاه انجام شده است و به درخواست مرکز اورژانس (Emergency) کشور هفت نیرو شامل چهار پرستار، ٢ نیروی آزمایشگاه و یک ماما جهت بکارگیری در مرز خسروی معرفی شده اند.

همچنین، سازمان تامین اجتماعی در استان خوزستان نیز برای خدمت رسانی به زوار مراسم اربعین برنامه ریزی کرده و یک دستگاه آمبولانس با راننده، دارو و تجهیزات لازم جهت موکب درمانی بیت موزان در مسیر چزابه و همچنین تجهیزات پزشکی موردنیاز مرکز درمانی قمربنی هاشم(ع) در مرز شلمچه را تامین کرده است.

خدمات پزشکی مورد نیاز درمانگاه واقع در منطقه مین زدایی مرز چذابه توسط چهار پزشک عمومی و تامین پزشک مورد نیاز درمانی قمر بنی هاشم(ع) واقع در مرز شلمچه از دیگر برنامه های سازمان تامین اجتماعی در این زمینه است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی(Social Security) خوزستان ضمن اعلام آماده باش کامل به بیمارستان ها و مراکز درمانی ملکی این استان، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات درمانی موردنیاز و شبانه روزی کردن مراکز درمانی ملکی مسیر مرزهای چذابه و شلمچه و تامین آمبولانس، دارو و تجهیزات لازم و تامین پزشک و کادر درمانی موردنیاز، به دانشگاه های علوم پزشکی اهواز و آبادن اعلام کرده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام نیز در ایام اربعین حسینی(ع) به برپایی یک مرکز درمانی با واحدهای پزشک عمومی، دندانپزشکی، داورخانه، آزمایشگاه، سرم تراپی و تزریقات خواهران وبرادران در پایانه مرزی مهران(نقطه صفر مرزی) اقدام کرده است که تعداد ١٢٠ نفر اعم از کادر درمانی و خدماتی در آن مرکز به صورت شبانه روزی در ایام اربعین مشغول ارائه خدمات درمانی به زوار است.

مراسم راهپیمایی عظیم اربعین حسینی امسال با پیش بینی حدود سه میلیون زائر از چند روز گذشته در مرزهای کشور آغاز شده است، پارسال نیز در این مراسم باشکوه بیش از 2 میلیون هموطن به زیارت سرور و سالار شهیدان مشرف شدند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: