کد خبر: ۱۶۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 31
به تازگی نتایج تحقیقی منتشرشده که نشان می دهد کسانی که از یک صدای بخصوص مثل صدای غذاخوردن دیگران بدشان می آید دچار یک مشکل مغزی هستند
شفاآنلاین>اجتماعی> به تازگی نتایج تحقیقی منتشرشده که نشان می دهد کسانی که از یک صدای بخصوص مثل صدای غذاخوردن دیگران بدشان می آید دچار یک مشکل مغزی هستند.

به گزارش شفاآنلاین، به تازگی نتایج تحقیقی منتشرشده که نشان می دهد کسانی که از یک صدای بخصوص مثل صدای غذاخوردن دیگران بدشان می آید دچار یک مشکل مغزی هستند؛ مشکلی که البته خیلی مهم نیست ولی خب افرادی هم هستند که کلا از هیچ چیزی بدشان نمی آید و به قول معروف طبعشان خوب است.

تعداد این آدم ها (کسانی که طبع خوبی دارند) خیلی زیاد نیست و بیشتر مردم دنیا از یک چیزی نفرت دارد و چندش شان می شود؛ چیزهایی که منحصر به یک دسته خاص نیست و از غذا و مکان و کشور و آدم ها شروع می شود تا رفتار انسان ها و حیوانات و اصوات و بسیاری موارد دیگر که اینجا برخی از مشهورترین هایشان را که خیلی ها سر آن توافق دارند، آورده ایم.

پشه
این حشره(Insect) کوچک یکی از نفرت انگیزترین و روی اعصاب ترین موجودات روی زمین است که هیچ کس دوستش ندارد و درصدر این فهرست قرار گرفته. صدای روی اعصاب، نیش زدن های مداوم، به هم زدن خواب شبانه، نفوذ آن ها به زیر پتو و ملحفه و.... از عوامل قرار گرفتن پشه ها در این لیست است.

کسانی که در جمع سیگار می کشند
یک توهین آشکار به حقوق دیگران که خیلی وقت ها با پز روشنفکری همراه است. بوی بد، مضر بودن برای سلامتی و کلا رعایت نکردن آداب در جمع بودن باعث شده سیگاری ها حضور چشمگیری در فهرست نفرت انگیزان داشته باشند، البته سیگاری هایی که فرهنگ سیگار(Cigarette) کشیدن هم ندارند

جاستین بیبر
احتمالا بیشترین کسانی که از جاستین بدشان می آید پسران هم سن و سال خودش هستند ولی خب عده ای هم هستند که از لحاظ سنی و جنسیتی با جاستین بیبر خواننده کانادایی تفاوت دارند اما از جیغ زدن های مداوم وی نفرت دارند و معتقدند او باید از روی صحنه موسیقی حذف شود.

روز اول هفته
برای ما شنبه است و برای باقی دنیا دوشنبه اما این تفاوت در اصل ماجرا اشکالی وارد نمی کند و تقریبا همه مردم جهان از پایان تعطیلات آخر هفته و شروع روزهای کاری نفرت دارند. حتی گفته می شود بیشتر سکته های دنیا در روز دوشنبه اتفاق می افتد؛ یعنی در این حد ملت اعصاب ندارند.

آدم هایی که جلوی شما آرام راه می روند
آخ آخ. یعنی کافی است در یک پیاده رو پشت یک نفر که آرام برای خودش قدم می زند گیر کنید تا بفهمید چرا مردم از این رفتار آدم ها اعصابشان خرد می شود. این حرکت البته به صورت خیابانی و با حضور خودروهایی که آرام می روند هم امکان دارد که از اولی نیز روی اعصاب تر است و اصلا نمی شود تحملشان کرد.

نژادپرست ها
از احمق ترین نمونه های انسانی می شود به نژادپرست ها اشاره کرد که هنوز فکر می کنند این که رنگ پوست و موی یک نفر با آن ها فرق می کند یعنی طرف آدم نیست و باید از روی زمین محو شود. بی منطقی و خشونت از عوامل حضور نژادپرستان در این فهرست است که افراد معروفی مثل هیتلر و موسولینی را هم شامل می شود.

پاگذاشتن روی لگو
یک چیزی شبیه به خوردن انگشت کوچک پا به پایه میز است که چون یک نفر دیگر (معمولا بچه ها) آن را سر راه قرار می دهد دردناک تر و روی اعصاب تر است.

تبلیغات
فرقی نمی کند تبلیغات تلویزیونی مثل قابلمه باشد یا تبلیغایت که اول هر ویدئوی یوتیوب ظاهر می شود و کاربران مجبورند آن ها را تحمل کنند. تحقیقات نشان می دهد بیشتر مردم دنیا از تبلیغات نفرت دارند و معلوم نیست با این وضع چرا هر روز بر حجم این آگهی های بازرگانی افزوده می شود.

بچه هایی که جیغ می زنند
بعد از کشیده شدن صدای گچ روی تخته سیاه احتمالا روی اعصاب ترین صدای دنیا همین جیغ های بچه هاست که گاهی بهتر است یک متکا را بگذارید روی دهانشان و خلاص. این بچه ها که اکثرا از نوع لوس هستند کلا زبان آدمیزاد نمی فهمند و فقط جیغ می زنند.

سرعت پایین اینترنت
این مشکل در ایران به احسن وجه درک و احساس و مشاهده می شود و دیده شده خیلی ها سر همین مشکل زده اند کل سیستم را داغان کرده اند. سرعت پایین اینترنت مخصوصا وقتی روی اعصاب است که دانشجوها می خواهند انتخاب واحد کنند و مجبورند 2689 بار سامانه را رفرش کنند و به سرعت سیستم درود بفرستند.

قرار گرفتن در صفی که آرام تر جلو می رود
این یک مشکل جهانی است که شما وقتی در یک صف می ایستید بقیه صف ها از شما زودتر حرکت می کنند و دلیلش هنوز برای کسی معلوم نشده.

دروغ های سیاستمداران
البته دیگر عادی شده و تقریبا همه می دانند که وقتی یک سیاستمدار دارد با آن ها حرف می زند بیش از نیمی از حرف هایش دروغ است. منتها به قول فیلم پدرخوانده این که شعور مخاطب دست کم گرفته می شود، بیشتر روی اعصاب است و باعث می شود این آدم ها نفرت انگیز شوند.

بی خوابی
باید دچارش شده باشید تا بفهمید چرا مردم از بی خوابی نفرت دارند. دیده شده در مواردی مردم از بی خوابی قاتی کرده اند. خودشان را به در و دیوار زده اند و برای یک دقیقه بیشتر خوابیدن به هزار دوز و کلک آویزان شده اند بلکه فرجی حاصل شود که معمولا نمی شود.

احمق ها
بدتر از خود احمق ها بحث با احمق هاست که اصولا به هیچ جایی نمی رسد و فقط اعصاب خودتان را خرد خواهدکرد. احمق ها عامل درست شدن بیشتر دردسرهای عالم هستند و معمولا سنگ هایی در چاه می اندازند که کل بشریت نمی توانند آن را بیرون بیاورند. نمونه اش ترامپ!

مدرسه
شما اگر انسان نرمالی باشید قطعا از مدرسه خوشتان نمی آید و نهایتش این است که بعد از 20 سال دلتان برای بلاهای که سر معلم ها آورده اید، تنگ می شود، بدتر از مدرسه بچه مثبت هایی هستند که عاشق مدرسه رفتن هستند و هر روز هفت صبح جلوی در آن منتظر بازشدنش هستند.

هیتلر
فکرش را بکنید، یک نفر از خواب بلند شده و با خودش گفته چکار کنم دنیا را به گند بکشم و 50 میلیون آدم را به کشتن بدهم و کاری کنم که بعدش دنیا جای بدتری برای زندگی مردم شود؟ مردم باید چه حسی نسبت به آن فرد داشته باشند؟ دقیقا همان حسی که نسبت به پشه دارند.

ریاضی
بعداز مشق و مدرسه این درس شیرین ریاضی است که در فهرت نفرت انگیزان جهانی قرار دارد و بیشتر مردم دنیا از آن بدشان می آید. این مسئله احتمال به خاطر نمرات پایین بیشتر ابنا بشر از این درس و عواقب آن است.
برچسب ها: اجتماعی ، سیگار ، مدرسه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: