کد خبر: ۱۶۴۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - 2017August 30
قائم موهبتی با تاکید بر اینکه شعب اقماری در خصوص ارائه خدمات هیچ تفاوتی با سایر شعب تامین اجتماعی ندارند، افزود: کارکنان شاغل در شعب اقماری آموزش های لازم را اخذ کرده اند
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی و افزایش بهره وری واحدهای اجرائی، تمامی خدمات بیمه ای که درشعب دائمی این سازمان عرضه می شود، در شعب اقماری تامین اجتماعی نیز ارائه می شود.

به گزارش شفا آنلاین، قائم موهبتی با تاکید بر اینکه شعب اقماری در خصوص ارائه خدمات هیچ تفاوتی با سایر شعب تامین اجتماعی ندارند، افزود: کارکنان شاغل در شعب اقماری آموزش های لازم را اخذ کرده اند.

وی اظهار داشت: همچنین سطح دسترسی کارکنان شاغل در شعب اقماری تامین اجتماعی به سیستم اتوماسیون اداری به نحوی تعریف شده تا ارائه تمامی خدمات مطابق دستورالعمل های مربوطه از طریق شعب اقماری امکان پذیر شده است.

موهبتی گفت: خرداد ماه گذشته، توسعه خدمت رسانی شعب اقماری به تمامی ادارات کل تامین اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شده است.

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: صدور و تعویض دفترچه، ثبت نام بیمه شدگان اصلی و تبعی، دریافت لیست حق بیمه، فیش حقوقی بازنشستگان(retireds) و مستمری بگیران، رسیدگی به سوابق بیمه شدگان، تعهدات کوتاه مدت و دیگر خدمات در شعب اقماری تامین اجتماعی انجام می شود.

سازمان تامین اجتماعی با 42 میلیون بیمه که 14 میلیون نفر از آنها بیمه شده اصلی هستند، 18 نوع خدمت به بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان در سراسر کشور ارائه می دهد.

بخش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی(Social Security) دارای 480 شعبه در سراسر کشور است و خدمات بیمه ای گسترده این سازمان از طریق این واحدها به جامعه تحت پوشش ارائه می شود، همچنین برای تسهیل امور و دسترسی آسان تر مردم به سازمان شعب اقماری و کارگزاری های سازمان نیز به عنوان واحدهای وابسته به شعب مشغول به فعالیت هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: