کد خبر: ۱۶۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017August 13
صالحی :
علی اکبر صالحی بیان کرد: در دوره جدید مسائل متعدد همچون اکتشاف، استخراج ،پیشران، مسائل تحقیق و توسعه، سانتریفیوژهای نسل جدید و رادیو داروها در دستور کار قرار دارد.
شفاآنلاین>سلامت> رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سرمایه گذاری 60 میلیون یورویی در تولید انواع رادیودارودر کشور گفت:طی چهار سال آینده بزرگترین صادر کننده رادیو دارو در غرب آسیا خواهیم بود.

به گزارش شفاآنلاین،علی اکبر صالحی در پایان آخرین جلسه هیئت دولت یازدهم در جمع خبرنگاران گفت:مهمترین اولویت ما این است فعالیتهای صنعت هسته ای را با قدرت در همه ابعاد پیش ببریم .
رییس سازمان انرژی اتمی افزود: برنامه احداث دو واحد نیروگاهی در بوشهر با همکاری روسها به خوبی پیش می رود و قرارداد احداث بیمارستان هسته ای هم منعقد شده و 95 درصد مسائل مالی آن هم حل شده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در منطقه غرب آسیا بی نظیر است گفت: در دوره جدید مسائل متعدد همچون اکتشافف، استخراج ،پیشران، مسائل تحقیق و توسعه، سانتریفیوژهای نسل جدید و رادیو داروها در دستور کار قرار دارد.
رییس سازمان انرژی اتمی(Atomic Energy Organization) افزود: کار تولید رادیوداروهای جدید با سرمایه گذاری عظیم 60میلیون یورو سرمایه گذاری در این مدت شروع می شود و ظرف سه چهار سال آینده بزگترین تولید کننده رادیو دارو در غرب آسیا خواهیم بود که به کل کشورها صادرات خواهیم داشت.
معاون رییس جمهوری همچنین در پاسخ به سوالی پیرامون اظهارات جدید ترامپ درخصوص ایران گفت:ترامپ برای خودش در توهم زندگی می کند.
 رییس جمهوری در روزهای اخیر طی حکمی علی اکبر صالحی را برای دومین بار به عنوان معاون رییس جمهوری و رییس سازمان انرژی اتمی منصوب کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: