کد خبر: ۱۵۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 05
طرح تحول سلامت یکی از چالش های اساسی در دولت آینده خواهد بود بنابراین ضروری است رویکرد کاندیداها در خصوص تداوم و نحوه تامین منابع مالی این طرح مشخصا عنوان گردد.

شفا آنلاین:عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور، خواستار اعلام موضع و رویکرد کاندیداهای ریاست جمهوری در مورد تداوم اجرای طرح تحول سلامت در دولت آینده شد.

به گزارش شفا آنلاین:دکتر داریوش طاهرخانی  اظهارداشت: یکی از تکالیف دولت ها ارتقاء سطح شادکامی شهروندان است. مولفه های مختلفی در میزان شادکامی افراد موثر هستند. هرچند سطح سلامت فرد تاثیر زیادی در میزان شادکامی او دارد اما عوامل اجتماعی دیگری نظیر امنیت، شغل، مسکن و... در ارتقاء و ثبات شادکامی جامعه نقش دارند.

رئیس نظام پزشکی تاکستان افزود: بنابراین برنامه دولت ها در حوزه عوامل اجتماعی موثر بر سلامت موضوعی است که می تواند میزان شاخص شادکامی جامعه را در آینده تحت تاثیر خود قرار دهد.

وی با اشاره به مناظره اول کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: هرچند در مناظره قبلی کاندیداهای محترم برنامه های خود را در حوزه سلامت عنوان نکردند، اما انتظار آن می رود در فرصت باقیمانده این امکان را به مردم بدهند تا شهروندان دورنمای سلامت و شادکامی جامعه خود را در برنامه ها و طرح های آنها بدانند.

طاهرخانی تاکید کرد: طرح تحول سلامت یکی از چالش های اساسی در دولت آینده خواهد بود بنابراین ضروری است رویکرد کاندیداها در خصوص تداوم و نحوه تامین منابع مالی این طرح  مشخصا عنوان گردد.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: