کد خبر: ۱۴۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 17
در مجموع، امدادگران هلال احمر طی این مدت 277 ماموریت امدادی را پوشش دادند که از این تعداد 163مورد که شامل 59 درصد از کل ماموریت های امدادگران می شود، مربوط به ماموریت های حوادث جاده ای و ترافیکی بوده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به یک هزار و 246 تن از هموطنان در سه روز گذشته از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین، مرتضی سلیمی در تشریح خدمات امدادگران در سه روز ابتدایی از اجرا و برگزاری طرح ملی امداد و نجات نوروزی 96 هلال احمر از روز 25 اسفند تا ساعت 6 صبح روز27 اسفند گفت: در مجموع، امدادگران هلال احمر طی این مدت 277 ماموریت امدادی را پوشش دادند که از این تعداد 163مورد که شامل 59 درصد از کل ماموریت های امدادگران می شود، مربوط به ماموریت های حوادث جاده ای و ترافیکی بوده است.

وی توضیح داد: طی سه روز گذشته، امدادگران(Rescuers) هلال احمر به 185 نفر از مصدومان حوادث مختلف خدمات پایه و اولیه امداد و کمک اولیه ارایه کردند که از این شمار 145 مصدوم را برای دریافت خدمات تکمیلی درمانی به مراکز مجهز بیمارستانی انتقال دادند.

سلیمی از عموم هموطنان و مسافران نوروزی فصل بهار خواست که در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا پیچیده انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت با شماره 112 به عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به رهاسازی 41 تن و در مجموع انجام 39 مورد عملیات رهاسازی در این مدت گفت: همچنین 261 تن در این عملیات نجات(Rescue) فنی خدمات درمان سرپایی دریافت کرده و 68 نفر نیز اسکان موقت داده شدند.

در آستانه آغاز تعطیلات نوروزی در روزهای اخیر میلیون ها نفر از هموطنان سفر خود به شهرهای مختلف کشور را آغاز کرده اند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: