کد خبر: ۱۴۵۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 15
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در راستای ارتقای ضریب ایمنی سفرهای نوروزی 1396 هموطنان، برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را اعمال کرد

شفا آنلاین>اجتماعی>فرمانده پلیس(Police) راه ویژه شرق استان تهران در راستای ارتقای ضریب ایمنی سفرهای نوروزی 1396 هموطنان، برخی محدودیت ها و ممنوعیت ها را در جاده های هراز و فیروزکوه از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 اعمال کرد.

به گزارش شفا آنلاین،سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در جاده های هراز و فیروزکوه همزمان با روزهای پایانی سال، اظهار کرد: تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد(Traffic) انواع کامیون و کامیونت از ساعت 12 امروز چهارشنبه 25 اسفند ماه سال 95 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه 6 فروردین 96 و از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین 96 تا ساعت 2 بامداد روز سه شنبه 15 فروردین 96 از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

فرمانده(Commander) پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: تردد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز از ساعت 14 روزهای چهارم، پنجم، دوازدهم، سیزدهم و چهاردهم فروردین ماه سال 96 تا ساعت 2 بامداد روز بعد، از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا ساعت 2 بامداد روز بعد در تاریخ های مورد اشاره از آب اسک تا رودهن (محدوده مشا) بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ محبی در ادامه به محدودیت ترافیکی محور تهران - فیروزکوه اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر و کامیون از ساعت 8 روز پنجشنبه 26 اسفند 95 تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه ششم فروردین 96 و همچنین از ساعت 8 روز پنجشنبه 10 فروردین 96 تا ساعت 12 روز سه شنبه 15 فروردین 96 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی تأکید کرد: عبور و مرور موتور‌سیکلت‌ها در ایام نوروز در تمام آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها ممنوع است و دوربین ثبت تخلف از امروز در محور دماوند - فیروزکوه فعال شده و تخلفات رانندگی را ثبت می کند.

سرهنگ محبی با اشاره به آماده‌باش نیروهای پلیس راه در ایام نوروز اضافه کرد: نیروهای گشت پلیس در ایام نوروز در جاده‌های روستایی دماوند حضور دارند تا در صورت نیاز به مسافران خدمات‌رسانی کنند.

وی با بیان اینکه از پارک خودروها به صورت سدمعبر و دوبله در شهر دماوند جلوگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: تدابیر لازم و ساماندهی نیروهای پلیس برای روان‌سازی ترافیک در شهرهای دماوند و رودهن در نظر گرفته شده تا مسافران بدون مشکل بتوانند در ایام نوروز تردد داشته باشند.

کاهش 30 درصدی تصادف رانندگی در دماوند
سروان داود عبدالملکی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند با اشاره به کاهش 30 درصدی تصادفات رانندگی در سطح شهرستان گفت: تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیکی منطقه در ایام نوروز اندیشیده شده است.


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان دماوند از راه‌اندازی ایستگاه‌های نوروزی پلیس در گیلاوند و رودهن خبر داد و افزود: راهنمایی مسافران و ارائه خدمات جهت رفع گره‌های ترافیکی با استقرار یک دستگاه موتورسیکلت برای پوشش مسیرها از جمله وظایف ایستگاه‌های نوروزی پلیس است.
برچسب ها: پلیس ، ترافیک ، نوروزی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: