کد خبر: ۱۴۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 11
بر اساس اطلاعیه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، داروخانه‌های مرکزی، تک‌نسخه‌ای و تهرانپارس جمعیت(population) هلال‌احمر به‌علت انبارگردانی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه مورخ 29 و 30 اسفندماه تعطیل است.

شفا آنلاین>اجتماعی>سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر(Red Crescent) ساعات کاری داروخانه‌های مرکزی، تک‌نسخه‌ای و تهرانپارس را در تعطیلات نوروز ۹۵ اعلام کرد.

به گزارش شفا آنلاین، بر اساس اطلاعیه سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، داروخانه‌های مرکزی، تک‌نسخه‌ای و تهرانپارس جمعیت(population) هلال‌احمر به‌علت انبارگردانی در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه مورخ 29 و 30 اسفندماه تعطیل است.

به‌علاوه در تعطیلات نوروز، داروخانه مرکزی جمعیت هلال‌احمر از ساعت 8 تا 13 باز بوده و در روزهای غیرتعطیل در ایام نوروز از 7:30 تا 16:30 در خدمت‌رسانی به هموطنان آماده است و در این زمینه داروهای تک‌نسخه‌ای در روزهای تعطیل در داروخانه مرکزی در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.

به‌علاوه نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای که نسخ پزشکی را تأیید می‌کنند؛ در روزهای تعطیل و غیرتعطیل نوروز از ساعت 9 تا 13 در داروخانه‌‌های مربوطه حضور دارند.

بر اساس اعلام سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، داروخانه تهرانپارس نیز در روزهای تعطیل ایام نوروز بسته است؛ اما در روزهای غیرتعطیل از 7:30 تا 13 فعال است.

همچنین واحد فروش و خدمات پس از فروش دستگاه‌های دیالیز شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران نیز، جز در روزهای اول و 13 فروردین ماه سال 96، در خدمت هموطنان هستند.

لازم به ذکر است داروخانه مرکزی و تک‌نسخه‌ای هلال احمر در خیابان طالقانی و داروخانه شماره 2 در تهرانپارس واقع شده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: