کد خبر: ۱۴۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 08
روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.

شفا آنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، کار در روابط عمومی را مجاهدانه و ایثارگرانه دانست و گفت: فعالیت در این واحد بدون عشق و شناخت معنا ندارد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر سیدتقی نوربخش در همایش سراسری روسا و کارشناسان روابط عمومی های بیمه، درمان و شرکت های تابعه سازمان تأمین اجتماعی(Social security) که با عنوان "شبکه های اجتماعی و کارکردهای روابط عمومی" برگزار شد؛ اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.

وی با تأکید بر اینکه همکاران روابط عمومی بایستی در جریان مسائل سازمان باشند، گفت: بدون شک حوزه ای که وظیفه اطلاع رسانی را در سازمان بر عهده دارد، بایستی از مسائل سازمان آگاهی کافی داشته باشد.

دکتر نوربخش با تاکید بر اینکه عملکرد روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی کاملا راضی کننده است، افزود: ماموریت های حوزه روابط عمومی در سازمان به صورت مطلوبی انجام شده است.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمانی اقتصادی و با کارکرد اجتماعی است، گفت: مهمترین تولید این سازمان ایجاد امنیت اجتماعی است و بدون تردید فعالیت و عملکرد این سازمان بایستی به نحوی باشد که منجر به ایجاد هیچگونه تشویش و دغدغه ای در بیمه شدگان نشود.

 وی با بیان اینکه اتفاقات اواخر دولت گذشته امنیت خاطر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را مخدوش کرد، افزود: در آن دوره سازمان مقر بی امنیتی شد و از امنیت اجتماعی فاصله گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهبود و ارتقاء وجه این سازمان را از مهمترین اولویتها برشمرد و گفت: مهمترین هنر ما به عنوان کارگزاران نظام این است که مسائل و مشکلات به مردم منتقل نشود.

دکتر نوربخش ادامه داد: مردم در تمام صحنه ها در زمان انقلاب و دفاع مقدس و در تحریم های اقتصادی و هجمه های فرهنگی کار خود را در پشتیبانی از نظام انجام داده اند و این مردم مستحق آن نیستند که مشکلات مدیران به آنها بازگردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قانون گرایی، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان استراتژی مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است، گفت: پاسخگویی مربوط به حوزه روابط عمومی است و سازمان باید همواره به افکار عمومی پاسخگو باشد.

دکتر نوربخش بر لزوم معرفی بیشتر سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه و همچنین مسئولین کشور تأکید کرد و گفت: تأمین اجتماعی آنگونه که باید در جامعه ما شناخته شده نیست و این واقعیت وجود دارد که حتی بسیاری از مسئولین نیز شناخت کافی از  این سازمان  وچالش های آن ندارند.

وی افزود: برای آشنایی بیشتر جامعه با تأمین اجتماعی، اقداماتی برای وارد شدن مفاهیم مربوط به بیمه و تأمین اجتماعی به کتابهای درسی انجام شده است، اظهار داشت: در کتاب معلومات اجتماعی مدارس حتی یک درس درباره بیمه اجتماعی و بیمه وجود ندارد و در دانشگاهها هم همینگونه است. در این حوزه کار باید صورت گیرد و اقداماتی نیز در سازمان تأمین اجتماعی آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: وظیفه روابط عمومی این است که مخاطب شناسی کند و با بهره گیری از ابزار اطلاع رسانی مناسب برای برقراری ارتباط با جامعه هدف اقدام کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی و در فضای رسانه ای فعلی کاری بسیار کلیدی بر عهده دارد و امیدواریم با کاهش دغدغه های کاری همکاران این حوزه شاهد ارتقاء هر چه بیشتر فعالیت روابط عمومی سازمان باشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: