کد خبر: ۱۴۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 04
'تایمز او مالتا' روز شنبه نوشت: زمانی که در سال 2008 سرطان پانکراس در 'میچیو اندوی' ژاپنی تشخیص داده شد انتظار می رفت تنها شش تا هجده ماه زنده بماند

شفا آنلاین>اجتماعی>یک روزنامه چاپ مالت به داستان زندگی یک ورزشکار 80 ساله ژاپنی پرداخته و نوشت: این ورزشکار که سه سرطان را شکست داده، قرار است فردا در ماراتن نیز شرکت کند.

به گزارش شفا آنلاین،'تایمز او مالتا' روز شنبه نوشت: زمانی که در سال 2008 سرطان پانکراس در 'میچیو اندوی' ژاپنی تشخیص داده شد انتظار می رفت تنها شش تا هجده ماه زنده بماند.اما روحیه سامورایی او بالا گرفت و بلافاصله با تغییر رژیم غذایی خود به یک گیاهخوار واقعی تبدیل شد که هر روز و هر جا می توانست به ورزش و پیاده روی می پرداخت.

وی با غلبه برسرطان پانکراس بعدها توانست سرطان معده و سرطان مثانه را هم از پای درآورد.

رابطه اندو با کشور مالت در سال 1985 یعنی زمانی که وی به عنوان نماینده خطوط هوایی مالت در ژاپن انتخاب گردید، آغاز شد و از آن زمان این کشور خانه دوم وی بوده است.
وی می خواهد با شرکت در دو ماراتن هشتادمین سال زندگی خود را جشن بگیرد.
او گفت: 'من از سه سرطان جان به در بردم.. باید به مبارزه ادامه بدم'

او اکنون در صدد است در مسابقه دو ماراتن در مالت شرکت کند.میچیو اندوی در سن هفتاد و یکسالگی یعنی درست همان سنی که برادرش از سرطان پانکراس از دنیا رفته بود برای اولین بار از سرطان خود آگاه شد و به خاطر برادرش با قدرت به جنگ این بیماری رفت.

برچسب ها: سرطان ، ماراتن ، پانکراس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: