کد خبر: ۱۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - 2017February 07
مردم ایران برای دفاع از دستاوردهای میراث فرزندان و شهدای انقلاب در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت و با حضور پرشور خود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.
شفا آنلاین>اجتماعی>وزیر بهداشت عنوان کرد: برای دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیازی به تشکیل کمپین نبوده و ملت شریف ایران همیشه از میراث ارزشمند شهدای انقلاب و فرزندان این کشور دفاع می‌کند.

به گزارش شفا آنلاین،حسن هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن اظهار داشت: مردم ایران برای دفاع از دستاوردهای میراث فرزندان و شهدای انقلاب در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت و با حضور پرشور خود از انقلاب اسلامی حمایت می‌کنند.

هاشمی ادامه داد: به نظر من برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیازی به تشکیل پویش و کمپین نیست و مردم هر سال با حضورشان در این راهپیمایی مهر تاییدی بر انقلاب و کشور می‌زنند و من مطمئنم که امسال نیز شکوفاتر از سال‌های پیش مردم در صحنه حضور دارند.

وی بیان کرد: آنچه طی 38 سال گذشته شاهد آن بودیم، این مسئله است که ملت شریف ایران با سرسختی هر چه تمام‌تر از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع می‌کنند به طوری که در زمان هشت سال دفاع مقدس برای حفظ دین و این انقلاب جانشان را ایثار کردند.

وی یادآور شد: من در 22 بهمن امسال از حضور در بین مردم تهران محروم هستم و همراه با مردم خون گرم بندرعباس به راهپیمایی باشکوه این روز فرخنده می‌روم.
برچسب ها: وزیر ، بهداشت ، راهپیمایی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: