کد خبر: ۱۴۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - 2017January 31
تا زمانی که تهذیب نباشد علم به کار نمی‌آید و اگر خواهان مدیرانی کار آمد در آینده هستیم باید آرمان‌های انقلاب را به دانش آموزان آموزش دهیم تا این باورها در آنها تقویت شود.
شفا آنلاین:وزیر آموزش و پرورش از اجرای ضوابطی برای افزایش اختیار مدیران و کاهش فشارهای روحی دانش آموزان خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه مراسم گلبانک زنگ انقلاب در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه دانش آموزان باید آموزه‌های انقلاب را مورد توجه قرار دهند، اظهار داشت: تا زمانی که تهذیب نباشد علم به کار نمی‌آید و اگر خواهان مدیرانی کار آمد در آینده هستیم باید آرمان‌های انقلاب را به دانش آموزان آموزش دهیم تا این باورها در آنها تقویت شود.
 
دانش آشتیانی از اجرای برنامه‌های متنوع با رویکرد مدرسه محوری خبر داد و عنوان کرد: بر اساس برنامه‌های در نظر گرفته شده ضوابطی تعیین کردیم تا اختیار مدرسه و معلم افزایش یابد و محیط آموزشی به فضای شادتری تبدیل شود.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: این برنامه در راستای کاهش استرس و فشارهای روحی دانش آموزان در مدارس بوده و با افزایش اختیار به مدیران و معلمان در امر آموزش و تربیتی محقق می‌شود.
 
وی در خصوص توجه به وضعیت معیشتی فرهنگیان اظهار داشت: کارگروهی‌های برای این امر در نظر گرفته شده و در برنامه ششم و سال 96 به این مسائل پرداختیم که امیدواریم به نتیجه برسد.
 
وی به بحث رتبه بندی معلمان اشاره کرد و گفت: این طرح از مواردی بوده که اجرای آن را برای معلمان دنبال می‌کنیم.
 
وزیر آموزش و پرورش پیرامون وضعیت عمرانی و فضا‌های آموزشی بیان کرد: 68 هزار کلاس درس نیازمند تخریب و بازسازی داریم که با توجه به برنامه‌های در نظر گرفته شده هر سال به تعدادی از این نیازها پاسخ داده می‌شود و قرار بر این اس ت که سرعت کار افزایش یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: