کد خبر: ۱۳۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۵ دی ۱۳۹۵ - 2016December 25
هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی محسوب می‌شود.

شفا آنلاین>اجتماعی>نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تعیین سقف برای پرداخت پاداش پایان خدمت کارکنان دولت در زمان بازنشستگی مخالفت کرد.

به گزارش شفا آنلاین، نمایندگان در جلسه نوبت سوم روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی لایحه برنامه ششم توسعه با 117 رای موافق، 76 رای مخالف، 3 رای ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر با پیشنهاد اسفندیار اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس برای حذف ماده 34 موافقت کردند.
بر اساس ماده 34 که در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده بود، پاداش پایان خدمت موضوع قانون 'پرداخت پاداش پایان خدمت و بخشی از هزینه های ضروری کارکنان دولت مصوب 26/2/1375' و اصلاحات آن و پاداش های مشابه در کلیه دستگاه های اجرای موضوع این قانون، حداکثر معادل هفت برابر حداقل حقوق و مزایای موضوع ماده(76) قانون مدیریت خدمات کشوری در ازای هر سال خدمت که از لحاظ بازنشستگی و وظیفه ملاک محاسبه قرار می گیرد، خواهد بود.
هرگونه پرداخت خارج از ضوابط این قانون تحت این عنوان و عناوین مشابه در حکم تصرف غیرقانونی در اموال دولتی محسوب می‌شود.
پیش از حذف این ماده، علی لاریجانی پیشنهاد کرد که این ماده برای برای بررسی بیشتر و تعیین سقف برای شغل های مختلف به کمیسیون تلفیق بازگردد که نمایندگان با 95 رای موافق، 82 رای مخالف،‌ 2 رای ممتنع از مجموع 202 نماینده حاضر در صحن علنی با این پیشنهاد مخالفت کردند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: