کد خبر: ۱۳۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 20
در زمان حاضر 25 هزار و400 بیمار خاص تحت پوشش داریم که صندوق درصد بالایی از هزینه های درمانی این بیماران را تقبل می کند.

شفا آنلاین:مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حدود 90 درصد هزینه های درمانی بیماران خاص تحت پوشش این صندوق، پرداخت می شود.
به گزارش شفا آنلاین،عباس رشیدی اظهار کرد: در زمان حاضر 25 هزار و400 بیمار خاص تحت پوشش داریم که صندوق درصد بالایی از هزینه های درمانی این بیماران را تقبل می کند.
وی تاکید کرد: مسئولیت بررسی بیمه ای بیماران خاص از ویزیت پزشک،‌ تهیه دارو تا بستری فوق تخصصی برعهده کمیته رسیدگی به اسناد بیماران مبتلا به بیماری های خاص است و این کمیته بر مبنای اسناد پزشکی در اختیار، تصمیمات لازم را اتخاذ می کند.
رشیدی درعین حال افزود: این کمیته هر هفته 2 بار برای بررسی اسناد پزشکی این قبیل بیماران تشکیل می شود و سه عضو آن پرونده بیماران را مورد بررسی قرار می دهند.
مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری درباره دیگر خدمات بیمه ای به بیماران تحت پوشش این صندوق نیز گفت: با تغییرات اعمال شده، بیماران می توانند تا سقف 15 میلیون تومان ازاین خدمات جهت بیماری های بستری فوق تخصصی استفاده کنند.
این مقام مسئول در صندوق بازنشستگی کشوری، خدمات بیمه ای مربوط به بیماران بستری عمومی را 7 میلیون و 500 هزار تومان بیان کرد.
رشیدی درباره بیمارستان های تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری هم گفت: شرکت بیمه گر را مکلف کرده ایم تا بیمارستان ها درجه یک انعقاد قرار داد کنند .
 یک میلیون و250 هزار بازنشسته تحت پوشش این صندوق قرار دارند.
برچسب ها: بازنشستگی ، پزشکی ، اسناد
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: