کد خبر: ۱۳۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 14
همایش بررسی و تحلیل اجرای قانون مشاغل سخت و زیان آور باحضور مهندس سید حسن هفده تن معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در شیراز آغاز شد.
 

به گزارش  شفا آنلاین:به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، این همایش دو روزه با تلاش سازمان تامین اجتماعی و به منظور پرداختن به ابعاد اجرای قانون کار و مشاغل سخت و زیان آور با تلاش سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود.

ارائه مطالب تخصصی مشاغل سخت و زیان آور و ایمنی کار ، برگزاری نشست های تخصصی منطقه ای و پرسش و پاسخ های تخصصی، برگزاری کارگاه آموزشی نظام جدید طبقه بندی مشاغل،معرفی سامانه تحت وب  روابط کار از جمله برنامه های روز اول این همایش به شمار می رود.

گفتنی است قضات دیوان عدالت اداری،مدیران و کارشناسان حوزه روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی از سراسر کشور، نمایندگان وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، کارشناسان مسئول بهداشت حرفه ای دانشگاه های علوم پزشکی کشور،اعضای کمیته های بدوی بررسی مشاغل سخت و زیان آور سراسر کشور، اعضای کانون عالی انجمن های صنفی و کارفرمایان ایران و نمایندگان مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار ، مدیران کل و کارشناسان ستادی و روسای ادارات امور فنی مستمری ها و معاونین بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، دبیر و اعضای شورای حفاظت فنی در این نشست تخصصی حضور دارند.

برچسب ها: همایش ، مشاغل سخت ، شیراز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: