کد خبر: ۱۳۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - 2016December 04
آموزش وپرورش شهر تهران، نخستین دستگاهی است که نسبت به درج به موقع اطلاعات لازم بازنشستگان برای دریافت حقوق عائله مندی و حق اولاد اقدام کرده است.

شفا آنلاین:مدیرکل امورمالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد:آخرین مهلت تکمیل اطلاعات عائله مندی واولاد بازنشستگان کشوری 30 آذرماه است و این مهلت تمدید نمی شود.

به گزارش شفا آنلاین،حسین بخشی زاده، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی مکلفند در مدت زمان یاد شده، اقدام به تکمیل اطلاعات مربوط به عائله مندی واولاد بازنشستگان خود کنند که در غیر این صورت حقوقی بابت این بخش ها به بازنشسته های آن دستگاه ها پرداخت نخواهد شد.
بخشی زاده افزود: آموزش وپرورش شهر تهران، نخستین دستگاهی است که نسبت به درج به موقع اطلاعات لازم بازنشستگان برای دریافت حقوق عائله مندی و حق اولاد اقدام کرده است.
وی، ثبت کد ملی بازنشستگان به منظور اعمال نظارت از اموال این صندوق را ضروری دانست و گفت: این صندوق تلاش می کند تا با ثبت کد ملی افرد تحت تکفل بازنشستگان و تایید اطلاعات از سایت ثبت احوال، اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.
صندوق بازنشستگی کشوری، حقوق مهر وآبان بازنشستگان این صندوق را به طور مستقیم پرداخت کرده است و درتلاش است تا حقوق عائله مندی و اولاد بازنشستگان را نیز همراه حقوق ماهیانه آنان به طور مستقیم پرداخت کند.
در زمان حاضر یک میلیون و280 هزار بازنشسته تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند.
برچسب ها: بازنشسته ، دستگاه ، حقوقی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: