کد خبر: ۱۳۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016November 13
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به همکاری های مستمر این سازمان با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کاهش مسائل و مشکلات بیمه ای هنرمندان و روزنامه نگاران، از آمادگی بیشتر برای همکاری با این وزارتخانه در دوره جدید خبر داد.

شفا آنلاین:سیدتقی نوربخش که روز یکشنبه به همراه جمعی از معاونان خود به دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رفته بود، افزود: به رئیس جمهوری محترم، مجلس شورای اسلامی و مردم عزیز بویژه هنرمندان و نخبگان فرهنگ و هنر تبریک می گویم که با انتخاب و رای اعتمادشان به آقای صالحی امیری، زمینه پیشرفت بیش از پیش در این وزارتخانه مهم و حساس را فراهم کردند.
به گزارش شفا آنلاین،وی سازمان تأمین اجتماعی را سازمانی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست که به دلیل ارائه خدمت به بیش از ٤٢ میلیون نفر از آحاد جمعیت، نقش حساسی در عرصه های یاد شده دارد.
در این دیدار، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به زمینه های همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی، اظهار امیدواری کرد نتیجه همکاری های آتی، موجب کاهش مسائل و مشکلات هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران شود.
وی افزود: باید با همکاری سه جانبه میان این سازمان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان برنامه و بودجه، مسائل بیمه ای هنرمندان حل شود.
در این دیدار تعدادی از معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین سازمان تأمین اجتماعی به بیان مسائل و دیدگاه های خود درباره تعامل بیشتر و همکاری های موثرتر پرداختند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: