کد خبر: ۱۲۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 29
باید برای موضوعات سلامت از جمله اشتغال سالم و نان آوری سالم ، بازاریابی های لازم انجام شود ؛ اگر فرصت های شغلی برای افراد جذاب نباشد به سمت چیزهای دیگری که درآمد بیشتری دارد ، می روند.
شفا آنلاین: رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی گفت: با استفاده از همتاها تلاش در کنترل زنان دارای رفتار پرخطر جنسی داریم تا علاوه بر کنترل رفتارهای پرخطر، آنان را به زندگی سالم بازگردانیم.

به گزارش شفا آنلاین،مجید رضازاده روز شنبه در واکنش به انتشار اخباری مبنی مانع بودن درآمد و روش زندگی از حرفه آموزی زنان تن فروش افزود: باید برای موضوعات سلامت از جمله اشتغال سالم و نان آوری سالم ، بازاریابی های لازم انجام شود ؛ اگر فرصت های شغلی برای افراد جذاب نباشد به سمت چیزهای دیگری که درآمد بیشتری دارد ، می روند.
وی خاطرنشان کرد: حتما نخواهیم توانست به برخی افراد تا آن اندازه حقوق بدهیم که درآمد آنها مثلا آنچنانی شود. باید کارهای دیگری انجام دهیم . باید فرهنگسازی اشتغال سالم را انجام دهیم . فرهنگسازی اگر اتفاق بیفتد حتی افراد با درآمدهای کمتر به شغل های سالم کشیده می شوند.
رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی با اشاره به آموزش های پیشگیرانه برای زنان خیابانی ، گفت: این آموزش ها را از طریق همتاها انجام می دهیم. افرادی که رفتارهای پرخطر خود را ترک کرده اند، آموزش می بینند و می روند به بقیه نیز انگیزه می دهند تا آنان نیز وارد حیطه سلامت شوند و کار کنند و زندگی سالمی داشته باشند. موفقیت این طرح به تدریج افزایش خواهد یافت.
رضازاده افزود: این کار را با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی در دروازه غار انجام دادیم و یک کار پژوهشی و اجرایی بود به آن معنا که این کار ابتدا نیازسنجی شده و سپس خودشان آمده اند و دیگران را نیز به سمت زندگی سالم سوق داده اند. نتایج این طرح احصا شده اما در زمان دیگری جزئیات آن بیان خواهد شد.
گفتنی است وی پیش از این نیز گفته بود که با اجرای این برنامه تقریبا تمام زنان تحت پوشش برنامه به تدریج رفتارپرخطرشان کاهش یافت و قصد داریم این برنامه را ادامه دهیم.ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: