کد خبر: ۱۲۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 28
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره‌ای وزارت آموزش و پرورش گفت: برای تببین کامل آموزه های مشاوره‌های مبتنی بر سند تحول به 30 هزار مشاور نیاز است.
شفا آنلاین:مسعود شکوهی مدیر کل امور تربیتی و مشاوره‌ای وزرات آموزش و پرورش گفت: برای پوشش کامل دانش آموزان نسبت به آموزه‌های مشاوره‌ای مبتنی بر سند تحول بنیادی نیاز به 30 هزار مشاور داریم.

به گزارش شفا آنلاین،وی با بیان اینکه در آزمون استخدامی امسال برای اولین بار 60 نفر در سراسر کشوربرای سمت مشاوره پذیرفته می‌شوند اظهار داشت: کمبود نیروی مشاور مرد در مدارس وجود دارد که باید این مسئله برطرف شود

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره‌ای وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بحث هدایت تحصیلی یکی از مهمترین مسائل دانش‌اموزان به شمار می‌رود عنوان کرد: در صدد گسترش هرچه بهتر این طرح از دوره ابتدایی تا پایان دوران تحصیل به شیوه فرآیندی هستیم.

شکوهی در خصوص توجه به بهداشت روان در مدارس کشور اظهار داشت: دوره‌های اموزشی مشاوران برای معلمان از برنامه ‌های در نظر گرفته شده به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: این دوره ها برای معلمان مقطع متوسطه اول و بخشی از متوسطه دوم که مشاور دارندا جرایی می‌شود.

شکوهی با اشاره به اینکه نشستهای تخصصی برای توجه به بهداشت روان ، ویژه معلمان و مشاوران در دستور کار قرار دارد عنوان کرد: اولویت اصلی در بکارگیری مشاوران استقرار انها در متوسطه اول بوده چرا که دوره حساسی برای دانش‌آموزان محسوب می‌شود.
برچسب ها: استخدامی ، آزمون ، مشاوره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: