کد خبر: ۱۲۸۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - 2016October 24
طی مراسمی با برقراری ارتباط ویدیویی با رئیس جمهور انجام شد؛
شفاآنلاین>اجتماعی>همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان مرکزی ارتقاء هتلینگ و راه اندازی دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان تامین اجتماعی حضرت امام خمینی(ره) اراک و افتتاح مرکز درمانی تأمین اجتماعی دلیجان طی مراسمی با حضور دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتمتاعی و همچنین برقراری ارتباط ویدیویی با رئیس جمهور به بهره برداری رسید.
به گزارش شفاآنلاین: دکتر نوربخش در این مراسم با بیان اینکه ٧٠ درصد جمعیت استان مرکزی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند، گفت: سالیانه ١٥٠٠ میلیارد تومان برای ارائه خدمات به جامعه تحت پوشش در این استان هزینه می شود.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه اعتبار بخشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ارزیابی صورت گرفته از تمامی بیمارستانهای سراسر کشور، بیمارستان امام خمینی(ره) اراک در بین ٧ بیمارستان با رتبه عالی در سطح کشور قرار دارد.

دکتر نوربخش گفت: سازمان تأمین اجتماعی در استان مرکزی با ٣ بیمارستان و ٨ مرکز درمانی ملکی خدمات درمانی مورد نیاز بیمه شدگان و بازنشستگان تحت پوشش را تأمین می کند که با ارتقاء هتلینگ و افتتاح دو مرکز درمانی جدید در این استان شاهد ارتقاء قابل توجه خدمات درمانی خواهیم بود.

وی به بیان توضیحاتی در رابطه با مراکز درمانی احداث شده در خمین و دلیجان پرداخت و اظهار داشت: کلینیک تخصصی خمین در زمینی به مساحت ٢٠٠٠ متر مربع و زیربنای ١٨٠٠ متر مربع و کلینیک تخصصی دلیجان نیز در زمینی به مساحت ٣٨٠٠ متر مربع و زیر بنای ٣٠٠٠متر مربع احداث شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی راستگویی و صداقت در قبال مردم را از رویکردهای اساسی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: این موضوع در احداث مراکز درمانی تأمین اجتماعی در خمین و دلیجان نیز مورد توجه بوده است و این پروژه ها در موعد مقرر احداث شده اند.

دکتر نوربخش ادامه داد: این دو پروژه در طول ١٨ ماه احداث شده اند و مطابق برنامه زمان بندی به اتمام رسیده اند. شروع عملیات اجرایی و کلنگ شروع احداث آنها نیز مربوط به ابتدای دولت تدبیر و امید بوده است.

وی بر تعامل مناسب و سازنده با شرکای اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی تأکید کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین تعامل را با شرکای اجتماعی و از جمله جامعه کارفرمایی دارد و با توجه به مشکلات و محدودیت های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، همکاری لازم را با کارفرمایان مورد توجه قرار داده است. در همین راستا قانون بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان در سازمان به اجرا در آمده است.

دکتر محمدعلی همتی، معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی نیز که برای افتتاح مرکز درمانی دلیجان به این شهر سفر کرده بود، طی ارتباط ویدیویی به بیان توضیحاتی در رابطه با این پروژه پرداخت و گفت: حضور دکتر روحانی و کاروان تدبیر و امید در استان مرکزی را مغتنم می دانیم و این سفر منشأ خیر و برکت برای مردم این استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه ٤٥ هزار نفر از جمعیت دلیجان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند و از خدمات این سازمان استفاده می کنند، اظهار داشت: مرکز درمانی تأمین اجتماعی دلیجان یک کلینیک تخصصی است و خدمات عمومی و تخصصی درمانی در این مرکز به مردم ارائه می شود.

دکتر همتی گفت: برای خدمت رسانی به مراجعین این مرکز درمانی مجوز استخدام ٢٦ نفر صادر شده است که در مرحله اول ١٤ نفر جذب خواهند شد و مطابق رویه جاری سازمان تأمین اجتماعی در استخدام و به کارگیری نیروی انسانی بومی گزینی مورد توجه قرار دارد و اولویت جذب با افراد بومی خواهد بود.

دکتر همتی از شرکت خانه سازی ایران و پیمانکار اجرای این پروژه قدردانی کرد و گفت: شاهد هستیم که شرکت خانه سازی برای احداث به موقع پروژه ها تلاش می کند و در این مجموعه شاهد پیشرفت و ارتقاء کیفی اجرای پروژه ها هستیم.

کیومرث طهماسبی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی نیز در این مراسم گفت: سازمان تأمین اجتماعی به درستی اجرای سند چشم انداز را مورد توجه قرار داده است و ارتقاء خدمات در دولت تدبیر و امید قابل تقدیر است.

وی افزود: در سال ٩٢ و آغاز به کاردولت تدبیر و امید در استان مرکزی مسائل و مشکلات مرتبط با تأمین اجتماعی را به صورت جزوه جمع بندی کردیم و اکنون بیشتر مسائل و مشکلاتی که در آن زمان شناسایی شده بود برطرف شده و یا در حال رفع است.

دکتر بابک عدلی، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی نیز گفت: در ٣ سال گذشته شاهد ارتقاء قابل توجه خدمات درمانی به بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی بوده ایم.

در دولت تدبیر و امید با توجه به ثبات سازمانی و حضور تیم مدیریتی قوی و حرفه ای در تأمین اجتماعی حوزه درمانی این سازمان هویت جدیدی به دست آورده است.

ارتقاء هتلینگ از برنامه های اصولی مراکز درمانی تأمین اجتماعی است و بیمارستان امام خمینی (ره) اراک از جمله مراکز پیشگام در این امر بوده است. 

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: