کد خبر: ۱۲۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - 2016October 20
شفا آنلاین>اجتماعی> کمتر از دو هفته پیش ادمین پیج اینستاگرام شهاب مظفری، خواننده جوان پاپ با انتشار عکسی از شهاب مظفری که در بیمارستان بستری بود از هواداران این خواننده خواست تا برای سلامت او دعا کنند. « سلام دوستای گل، متاسفانه شهاب جان چند روزی است به علت مشکلی تحت عمل جراحی قرار گرفته و ...ازتون میخوام تو این شب‌های عزیز واسه سلامتی شهاب مظفری دعا کنید.»
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از سپید پس از گذشت دو هفته از انتشار این خبر و عکس روز دوشنبه 26 مهر ماه خبری به نقل از شهاب مظفری با این مضمون در جام جم آنلاین منتشر شد که شهاب مظفری با تی وی پلاس گفت وگو داشته و به شرح نحوه بیماری خود پرداخته است. «شهاب مظفری که به خاطر درد شدید دل به درمانگاه رفته و پزشک آپاندیس او را عمل کرده است در حالی که این درد هیچ ربطی به آپاندیس نداشته و به خاطر عفونت بوده است.»

مظفری می‌گوید: «این اشتباه باعث شد که ۱۲ روز با درد بستری باشم در حالی که عفونت ریه داشتم.»
به این بهانه با شهاب مظفری که دو روز پیش از بیمارستان مرخص شده و این روزها در منزل مشغول استراحت است به گفت وگو پرداختیم.

چه زمانی و به چه دلیل به پزشک مراجعه کردید؟
       دوشنبه دو هفته پیش با درد شدیدی که در ناحیه شکم احساس کردم به درمانگاهی مراجعه کردم و تشخیص اولیه پزشک آپاندیس بود و با این تشخیص اشتباه تحت عمل قرار گرفتم و آپاندیسم را برداشتم. این در حالیست که پس از این جراحی و داشتن درد شدید و مراجعه مجدد به پزشک دیگری متوجه شدم که عفونت ریه دارم.

شما احیانا پیش‌تر بیماری ریوی داشتید؟
       نه اصلا مشکل ریه نداشتم.
 کدام پزشک تشخیص عفونت ریه به شما داد؟
       با درد شدیدی که داشتم به بیمارستان عرفان رفتم و در آنجا یک خانم دکتر متخصص بیماری‌های عفونی بودند به همراه دو پزشک مرد تشخیص دادند که عفونت ریه دارم و اصلا نیاز به برداشتن آپاندیس نبوده است. با تشخیص درست این پزشک چندین روز در بیمارستان عرفان تحت درمان بودم و اکنون دو روزی است به خواست خودم مرخص شدم و در منزل استراحت می‌کنم.

چرا روند درمانتان را در بیمارستان ادامه ندادید؟
       پزشک دومم با تشخیص درست، مراحل درمانم را شروع کرد. این درحالی است ‌که عفونت علاوه بر ریه بر آنزیم‌های کبدی‌ام نیز تاثیر داشته است. اما پس از چند روز بستری شدن با بهبود پیدا کردن نسبی به خواست خودم به خانه آمدم و ادامه درمان و استراحتم را در خانه انجام می‌دهم.
 از پزشک اولیه به دلیل تشخیص اشتباه شکایتی دارید؟
       نه. تمایلی هم ندارم در مورد اسم پزشک و جایی که جراحی شدم صحبت کنم.
برچسب ها: شکایت ، پزشک ، شهاب مظفری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: